ElkeGaming
Active member
Is nog altijd te close. Veel blauw stemmen zijn nog niet binnen volgens cnnNorth Carolina gecalled door NYT
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is nog altijd te close. Veel blauw stemmen zijn nog niet binnen volgens cnnNorth Carolina gecalled door NYT
Dus het is gedaan bij een PA of WI loss.Er lijken me maar 2 mogelijkheden meer voor Harris:
- winst in de blue wall
- winst in Pennsylvania, Wisconsin, Arizona en Nevada (met Virginia die binnen is)
NC zie ik toch ook niet meer veranderen hoor. De kloof is zelfs terug wat groter geworden.Is nog altijd te close. Veel blauw stemmen zijn nog niet binnen volgens cnn
Ben jij op the needle aan het volgen?NC zie ik toch ook niet meer veranderen hoor. De kloof is zelfs terug wat groter geworden.
NC zie ik toch ook niet meer veranderen hoor. De kloof is zelfs terug wat groter geworden.
Ik volg de needle, cnn en fox.Ben jij op the needle aan het volgen?

Zo mag je wel niet rekenen, alles hangt af van waar de stemmen nog moeten geteld worden beiden stond ook achter in Pennsylvania en Georgia tot op het laatste denk ik.Dus het is gedaan bij een PA of WI loss.
PA 76% stemmen geteld, Trump staat >3% voor, wat veel beter is dan 4 jaar geleden en toen won Biden ook maar met 0.1%.
WI 65% stemmen geteld, Trump staat 2.8% voor, wat ook beter is dan 4 jaar geleden
Blue wall statesAlles hangt af van de blue states
Klopt, maar vorig jaar duurde het een uur langer voor PA rood werd (en uiteindelijk, een dag later ofzo, weer blauw).Zo mag je wel niet rekenen, alles hangt af van waar de stemmen nog moeten geteld worden beiden stond ook achter in Pennsylvania en Georgia tot op het laatste denk ik.

Ik had een interessant artikel gedeeld in de vorige thread die nu gesloten is, waarom Harris zou winnen en het niet eens close zou zijn: https://app.vantagedatahouse.com/analysis/TheBlowoutNoOneSeesComing-1
Die gaan het nog eens moeten herbekijkenBenieuwd hoe die mannen zich voelen.

vergelijken met 2020 qua timing is lastig, toen waren er met corona mogelijks andere populaties die aan early voting/mail in ballots meededen. Ook vroeg trump toen om NIET via mail-in te stemmen. De combinatie van die 2 effecten zijn moeilijk in te rekenen. Ik zou me er niet aan wagen.Klopt, maar vorig jaar duurde het een uur langer voor PA rood werd (en uiteindelijk, een dag later ofzo, weer blauw).
Ook niet op cnnNorth Carolina nog niet gecald op Fox !