De VS heeft gekozen: Trump stelt kabinet samen

Als Trump in PA nu al wint met soms 4% meer, hoezo zou deze trend zich dan niet doorzetten in de andere counties - laat staan dat Harris al subliem meer moet scoren tegen alle verwachtingen in, in de overige? Er kunnen toch nooit 2 trends tegelijk zijn... election called.

Als Trump in PA nu al wint met soms 4% meer, hoezo zou deze trend zich dan niet doorzetten in de andere counties - laat staan dat Harris al subliem meer moet scoren tegen alle verwachtingen in?
Het is omdat er nog veel blauw moet binnenkomen, en geen netwerk de vernedering wil riskeren dat ze het Presidentschap voor Trump callen terwijl er nog altijd dat kansje is dat hij het niet wordt. Er zijn ook bepaalde regels die ze afgesproken hebben inzake het callen van uitslagen, vooral wanneer ze het mogen doen, de details ontgaan me maar dat zal er ook wel mee te maken hebben.

Maar als ene het doet (wellicht Fox News de eerste) zullen de andere wel snel volgen.

Als Trump in PA nu al wint met soms 4% meer, hoezo zou deze trend zich dan niet doorzetten in de andere counties - laat staan dat Harris al subliem meer moet scoren tegen alle verwachtingen in, in de overige? Er kunnen toch nooit 2 trends tegelijk zijn... election called.
Als pa niet na harris gaat, zal het niet lukken voor harris volgens vrt

Nog veel stemmen te tellen in Philadelphia dus die voorsprong van Trump zal vermoedelijk nog slinken.

Ik had niet veel vertrouwen in Harris als kandidate, maar wel vertrouwen in het verstandiger zijn geworden van de Amerikanen na 4 jaren Trump. Blijkbaar toch serieus onderschat hoe Trump zovele Amerikanen aan zich kan binden.

Staten gaan soms in tegengestelde richting, zeker staten met een specifiek profiel, zoals de blue wall states.

Pennsylvania is nu voor 83% geteld, maar grote blauwe counties zijn dat maar voor 78% (Philadelphia), 73% (Montgomery), Delaware (72%). Dat ZOU een verschil kunnen maken, al zie ik haar de 220.000 votes nu ook niet meer inhalen (nu bij het schrijven nét wel veranderd naar 210000, omdat delaware meer stemmen geteld heeft)

Staten gaan soms in tegengestelde richting, zeker staten met een specifiek profiel, zoals de blue wall states.

Pennsylvania is nu voor 83% geteld, maar grote blauwe counties zijn dat maar voor 78% (Philadelphia), 73% (Montgomery), Delaware (72%). Dat ZOU een verschil kunnen maken, al zie ik haar de 220.000 votes nu ook niet meer inhalen (nu bij het schrijven nét wel veranderd naar 210000, omdat delaware meer stemmen geteld heeft)
Enkel Philadelphia zou het verschil kunnen maken, maar dan moet ze nog steeds ongeveer 50% meer van de overige stemmen halen dan ze tot hiertoe al behaald heeft.

Het lijkt er wel op dat het Trump II zal worden als ik de teneur lees. Buckle up, guys. We gaan een viertal "boeiende" jaren tegemoet.

Terug
Bovenaan