Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lessen geleerd uit de vorige keren denk ik. Maar hij staat er nu toch wel merkbaar beter voor.Mja ik merk in de conservatievere channels toch wat meer terughoudendheid dan 4 jaar geleden.
Lessen geleerd uit de vorige keren denk ik. Maar hij staat er nu toch wel merkbaar beter voor.
Als ik het me goed herinner was dat eerder rond 3u, niet meer om 5u.Goh, ik herinner me dat niet meer exact.
Toen leek Trump er ook enorm goed voor te staan tot die mail in ballots begonnen binnen te komen natuurlijk.
Volgens anderen ligt Harris voor in MI, WI en AZ terwijl NYT daar ook overal >50% geeft voor Trump. Dus ik begin mijn twijfels te hebben over die naald. Meer zelfs: voor NV zetten ze Trump op 60% terwijl er daar nog niets geteld is. Dus wellicht brengen ze ook de vorige verkiezingen in rekening?
Dat zegt niets, dat was in 2020 exact hetzelfde voor de Europese aandelen.BTC bijna 10% hoger dus crypto wereld lijkt ook te denken dat het Trump wordt.
Hu,Waar ziet ge dat?
Hier staan ze ofwel toss up ofwel rood.
![]()
Live: Presidential Election Results 2024
View live results for the 2024 United States presidential election.apps.npr.org
Rode staat. Er was daar ene poll die zei dat Harris ruim ging winnen en iedereen geloofde dat lol.Iowa toch rood. Dat is toch de staat van die Cheney ?
Tuurlijk weet ik dat niet zeker, maar het lijkt me logisch dat ze daar wel rekening mee zouden houden. Maar mss gooit die IT-staking daar wat roet in het eten.Staat op 81% alleszins en dicht bij likely.
Ik verwacht nu wel van de NY times dat ze met die mail in ballots rekening houden zeker gezien die flip 4 jaar geleden.
@JPV gaat dat weten want die weet alles.![]()
Doge Coin +25%Dat zegt niets, dat was in 2020 exact hetzelfde voor de Europese aandelen.
Hier idem, ik mag de wc niet doorspoelen tot 6 uur deze ochtend. Vrouw kan de voorlopige resultaten weinig schelen.Andere fora, ze kijken naar VRT, CNN, WSJ… maar horizontaal op een kleine ipad is het voor mij moeilijker volgen, en wil de missus ook niet wakker maken.
.Ik volg cnn en the needle. Zijn er nog anderen?Toch maar eens die cnn link van @ElkeGaming gevolgd. In AZ ligt Trump voor met 0,1% met 51% geteld. Hoe NYT daar dan een 76% winstkans op plakt, is me toch wel een raadsel.