ElkeGaming
Active member
Dat kan ik mijn nog heel goed herinneren.Die naald stond in 2016 voor het grootste deel van de avond op Hillary Clinton.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan ik mijn nog heel goed herinneren.Die naald stond in 2016 voor het grootste deel van de avond op Hillary Clinton.
Trump zal het niet begrijpen als alles straks flipt.Die naald stond in 2016 voor het grootste deel van de avond op Hillary Clinton.
In 2020 stond hem wel juist maar dan was het ook niet zo spannend zoals nu.
Is verder gestegen voor Trump oei!
![]()
Live Presidential Forecast (Published 2024)
Follow our real-time estimates to see who’s ahead in the race between Kamala Harris and Donald J. Trump.www.nytimes.com
Die naald stond in 2016 voor het grootste deel van de avond op Hillary Clinton.
In 2020 stond hem wel juist maar dan was het ook niet zo spannend zoals nu.
Trump begrijpt dat wel, maar zijn aanhang niet en daar maakt hij sowieso gretig gebruik van.Trump zal het niet begrijpen als alles straks flipt.
Of toch een indicatie of die naald flipt dat het geen naam heeft.Viriginia toch allicht naar Harris, North Carolina lijkt Trump te worden.
De naald staat op 75% ondertussen.
Ik kan er mij moeilijk van ontdoen dat veel mannen in Amerika geen vrouw willen als president.
Mocht Obama verloren hebben dan zou men ook zoiets gezegd hebben. Post-analyses zijn voor later maar een eventueel verlies zou ik toch toeschrijven aan andere factoren, en er zijn er heel wat.Ik kan er mij moeilijk van ontdoen dat veel mannen in Amerika geen vrouw willen als president.
Ik blijf toch wachten op pennsylvaniaDie naald gaat nu wel heel snel naar rechts… 79%…Lijkt me nu al bijna beslist.
Raar dat Trump zich nog stil houdt.
Traditioneel komt er meer en meer blauw binnen naarmate de avond vordert, dus is echt nog te vroeg.
Ja, die wel natuurlijk.Houdt The Needle daar niet allemaal rekening mee dan?