De VS heeft gekozen: Trump stelt kabinet samen

Is verder gestegen voor Trump oei!

Bij de NYT is er een staking bij hun tech team sinds maandag, o.a. het team dat die needle beheert. Benieuwd of het impact heeft op de accuraatheid, het zouden de journalisten zelf zijn die updates doorvoeren.

Die naald stond in 2016 voor het grootste deel van de avond op Hillary Clinton.

In 2020 stond hem wel juist maar dan was het ook niet zo spannend zoals nu.

Ik meen mij net te herinneren dat die al vrij vroeg richting Trump stond toen? Herinner me nog dat ik dacht 'dat moet mis zijn'.

Edit: inderdaad, ik was toen op reis in Azië en de swing van Clinton naar Trump was al gebeurd toen ik wakker werd.

Laatst bewerkt:
Viriginia toch allicht naar Harris, North Carolina lijkt Trump te worden.

De naald staat op 75% ondertussen.

Hier staat VTM op en de NYT Needle :unsure:
79% kans voor Trump? Man toch, zoals iemand eerder al aanhaalde, het is een schande dat het zelfs nog zo close is...

Ik kan er mij moeilijk van ontdoen dat veel mannen in Amerika geen vrouw willen als president.

Ik denk dat het vooral met de kandidaat te maken heeft.
Ik durf er mijn 25-dollar MAGA pet voor op te eten dat het met Biden stukken slechter uit gezien had en dat is desondanks alles een man.

Ik kan er mij moeilijk van ontdoen dat veel mannen in Amerika geen vrouw willen als president.
Mocht Obama verloren hebben dan zou men ook zoiets gezegd hebben. Post-analyses zijn voor later maar een eventueel verlies zou ik toch toeschrijven aan andere factoren, en er zijn er heel wat.

Ook niet vergeten dat de mail ballots toch ook later komen bij vele staten en dat die overwegend Harris zouden zijn.

Staat op 81% alleszins en dicht bij likely.
Ik verwacht nu wel van de NY times dat ze met die mail in ballots rekening houden zeker gezien die flip 4 jaar geleden.
@JPV gaat dat weten want die weet alles. :unsure:

Terug
Bovenaan