De Verraders

De Verraders

Ik vraag me af wat de bedoeling van Loïc is. Als het de voorlaatste dag is is het echt niet slim om een verrader te verliezen.

Ja wat zou die bedoeling zijn? Voor verwarring zorgen misschien?
Of het een slimme zet is, is dan nog een andere zaak natuurlijk.

Ja duh, hij is een verrader en heeft er alle baat bij het in stand te houden zo lang mogelijk. Hannelore niet. Zeker niet nadat ze ze elke keer een bondgenoot uit speelde. Alleja dan moet uwe frank toch vallen. Hetzelfe geld voor die Kim, maar ben nie meer zeker of die in wagon 1 zat.
Dat pact had er nooit mogen zijn om te beginnen, het feit dat Loïc na het afsluiten van dat pact gekozen werd als verrader heeft daar niks mee te maken.
Trouwens de baat die ze effectief hadden uit dat pact als verraders was wel vrij klein en het beperkte nog eens de groep waaruit ze konden kiezen om te vermoorden.
Dat pact was afgesloten voor ze wisten wie er verrader was.
Inderdaad
Klopt, dus waarom dat zo lang in stand proberen houden als je geen verrader bent en iedereen die het pact samen weg stemde een bondgenoot was? Zoals ik zei, dan zou uw frank toch al lang gevallen moeten zijn. Maar heb het hier al eens gezegd, ze dacht puur aan om zo lang in het spel te blijven als mogelijk.

Heel dat spel is uiteengevallen, bondgenoten die gewoon willen blijven ipv verraders er uit te spelen, verraders die verraders verraden, verraders die zichzelf nu verraden...
Diegene die dat pact in stand wilde houden was Walter, hij heeft de anderen daarvan overtuigd om dat te doen. Logisch ook in zijn situatie, want anders hadden ze hem waarschijnlijk al eerder weggestemd.
De mannen van het pact waren dus Loïc, die alles in gang heeft gezet en Walter die het in stand wilde houden.

Fail van VTM, blijkbaar hebben ze deze avond een nieuwe aflevering geupload van de aftocht waar we konden zien dat Hannelore haar verhaal deed na haar eliminatie.. 🤣

Laatst bewerkt door een moderator:
ISPOILER]Fail van VTM, blijkbaar hebben ze deze avond een nieuwe aflevering geupload van de aftocht waar we konden zien dat Hannelore haar verhaal deed na haar eliminatie.. 🤣 [/
Niet alleen geupload, die aflevering is volgens mij ook gewoon op vtm2 geweest.
Volgens de programmatie toch?

Er was vorige week geen afvaller aan de ronde tafel, dus in principe ook geen aflevering van de aftocht. Maar standaard staat die aflevering geprogrammeerd voor uitzending op VTM2 op zondagavond. Dus het lijkt erop dat ze die gewoon hebben uitgezonden, foutje van VTM denk ik.
Maar ik kan 'm niet (meer?) terugvinden op VTM Go

Laatst bewerkt:
Dat noem ik al niet meer een 'foutje'. Dit is een blunder van jewelste toch. Ik las op Twitter ook dat het dus blijkbaar gisteren gewoon op TV was. Wat een stelletje klojo's. Bij The Masked Singer ook al zoveel flaters.

Allez de Bart Kael heeft gevonden hoe hij de waarheid zal te weten komen. Hij laat ze zweren op het paterke van Hasselt.

Nu heb ik alles gezien denk ik.

Oh boy, die bondgenoten die keifier bellen dat ze in de finale zitten hebben echt het spel niet gesnapt :rofl:

Exact zoals ik al enkel weken geleden hier schreef: de bondgenoten hebben niet door dat het spel is om als groep bondgenoten te winnen tegen de groep verraders. Maar alle schaapjes die in de finale zitten hebben gewoon telkens gestemd om zelf te overleven, en niet om de verraders te ontmaskeren.

Als verrader is het wel bijna onmogelijk om te winnen.

Ze zijn nu nog met 5 maar moesten in principe met 6 geweest zijn. Uiteindelijk eindigen ze dus met 5 en kunnen de verraders enkel 3v2 winnen. Met andere woorden, zodra er één verrader naar huis gaat en ze niemand anders kunnen overtuigen is het game over.

Dat is toch wel een probleem imo.

Oh boy, die bondgenoten die keifier bellen dat ze in de finale zitten hebben echt het spel niet gesnapt :rofl:

Exact zoals ik al enkel weken geleden hier schreef: de bondgenoten hebben niet door dat het spel is om als groep bondgenoten te winnen tegen de groep verraders. Maar alle schaapjes die in de finale zitten hebben gewoon telkens gestemd om zelf te overleven, en niet om de verraders te ontmaskeren.
Ze weten toch ook dat de bondgenoten gewonnen hebben? Dus terecht blij dat ze in de finale zitten?

De overgebleven bondgenoten doen nu echt alsof ze het goed gespeeld hebben 😅
Was vooral door het klungelen van JL en het verspreken van Loïc dat het gelukt is i.p.v. hun meesterbrein.

De afgelopen weken al die commentaar op Jamie-Lee, dat die geen rolletje speelde, dat die echt zo zou zijn zoals in dat spel.
Ik denk dat we vandaag tijdens dat telefoontje met haar moeder de echte Jamie-Lee gezien hebben en dat is duidelijk anders dan wat velen hier dachten te weten.

Wel grappig dat Ward en Bart daar in die finale zaten, fier als een gieter…
”Zijn jullie eigenlijk überhaupt bezig met dit spel hier?” was de nagel op de kop!

En inderdaad… TOCH nog op Hannelore stemmen… echt waar….

Terug
Bovenaan