De Verraders

De Verraders

Tis maandag de laatste aflevering dus er zal niemand meer gevraagd worden om te wisselen. Dus Loic eruit en einde voorspel ik dan

Maandag is het de laatste aflevering. Althans toch volgens mijn Digicorder geplande opnames. Er is dan nog een extra aflevering op 31 maart, maar die heet 'De Reunie'.
Juist daarmee dat het toch totaal niet meer mogelijk is voor de Verraders om dit nog te winnen, of het moet zijn dat ze ineens wat speciale spelregels erin gooien om het toch nog spannend te maken.

:unsure:

1648138485263.png

Verder blijf ik het bizar vinden hoe er in deze fase van het spel nog totaal niet aan bod gekomen is dat nog 1 verrader verbannen, eigenlijk 100% de winst voor de bondgenoten verzekeren. Dus ofwel heeft niemand van de kandidaten dat door, ofwel is eender welke uitspraak van een kandidaat hieromtrent eruit geknipt. Beide vind ik zeer bizar.
Ze weten dan ook niet met zekerheid of er iemand overgelopen is en bij gevolg weten ze dus niet hoeveel verraders er nog effectief in het spel zijn. (De enige die dat met zekerheid weten zijn Niels en de twee verraders)

Ik denk dat iedereen Niels wel gelooft hoor dat hij niet is overgelopen.
Enkel Hannelore niet, maar dat is omdat Niels haar als verrader ziet en tegen haar dus niets heeft gezegd.

Wel mooie promo voor Kia, dit programma…
En ik denk verdorie dat ze zelfs de beste elektrische auto van het moment op de markt hebben gebracht….

Heb ik maandag niet goed opgelet, of komen in dit fragment nog nieuwe dingen aan bod ? Want nu zegt Loic letterlijk dat hij wil dat de bondgenoten winnen, en dat hij wil eindigen als een bondgenoot.
Ben echt benieuwd hoe de volgende aflevering zal verlopen om deze clusterfuck nog goed te maken.

Heb ik maandag niet goed opgelet, of komen in dit fragment nog nieuwe dingen aan bod ? Want nu zegt Loic letterlijk dat hij wil dat de bondgenoten winnen, en dat hij wil eindigen als een bondgenoot.
Ben echt benieuwd hoe de volgende aflevering zal verlopen om deze clusterfuck nog goed te maken.
Dat zat ook in de vorige uitzending. In hoeverre het natuurlijk echt is wat hij wil bereiken, is maar de vraag natuurlijk.
(best wel vervelend voor HLN dat ook zij de naam niet juist schrijven... "Jaimie-Lee")

Iemand al dat clipke gezien gisteren dat over de komende aflevering gaat?
Daarin zie je dat;
Niels keikwaad naar buiten loopt na de ronde tafel. Sebiet trapt 'm het zelf af nadat ze mss alweer een bondgenoot eruit hebben gestemd :rofl:

Heu… ze hebben toch totaal geen smartphone bij zich, niet?
Toch voor sommige opdrachten, vb toen er 3 vastzaten in de container.

Ik hoop gewoon dat Jamy Lie er op een of andere manier uitvliegt, en dat het volgend seizoen volledig met echte bv's is.

Laatst bewerkt:

Zou dan helaas bevestigen wat ik al vreesde dat er gaat gebeuren en echt gewoon tenenkrullend is. Ofwel eindigt dit programma dus met een heel onverwachte climax, ofwel met een absoluut dieptepunt.

Daarin zie je dat;
Niels keikwaad naar buiten loopt na de ronde tafel. Sebiet trapt 'm het zelf af nadat ze mss alweer een bondgenoot eruit hebben gestemd :rofl:
Op basis daarvan ben ik quasi zeker dat ze Hannelore er uit gaan stemmen.

Ik ben echt benieuwd of Loïc een masterplan heeft en of die gaat uitkomen.
In de Nederlandse versie van 2e seizoen had 1 verrader echt een geniaal plan uitgedacht en pas op het allerlaatste heeft die persoon dat plan uitgelegd.
En ik vermoed dat er hier ook weer een masterplan is, want het lijkt mij sterk dat Loïc anders zomaar mag gaan rondbazuinen dat hij verrader is en eigenlijk team bondgenoten wil zijn.

Of doet hij dat omwille van zijn frustratie over het gedrag van Jamie Lee ?
Ja dat er frustratie is naar JL toe is duidelijk. Dat merk je ook keihard aan het feit dat hij haar totaal niets laat weten :p .
Maar ik zou het sterk vinden dat hij dit allemaal mag doen van de productie zonder dat er een degelijk plan achter steekt.

Ik zou gewoon die Hannelore er uit stemmen puur uit spite omdat ze de bondgenoten heeft genaaid met hun debiel pact.
Hannelore is niet de enige verantwoordelijk voor dat pact he, heel die wagon heeft daaraan meegedaan.
En als ik het goed heb was het Loïc die het voorstel gedaan had om dat pact af te sluiten.

Hannelore is niet de enige verantwoordelijk voor dat pact he, heel die wagon heeft daaraan meegedaan.
En als ik het goed heb was het Loïc die het voorstel gedaan had om dat pact af te sluiten.
Ja duh, hij is een verrader en heeft er alle baat bij het in stand te houden zo lang mogelijk. Hannelore niet. Zeker niet nadat ze ze elke keer een bondgenoot uit speelde. Alleja dan moet uwe frank toch vallen. Hetzelfe geld voor die Kim, maar ben nie meer zeker of die in wagon 1 zat.

Ja duh, hij is een verrader en heeft er alle baat bij het in stand te houden zo lang mogelijk. Hannelore niet. Zeker niet nadat ze ze elke keer een bondgenoot uit speelde. Alleja dan moet uwe frank toch vallen.

Dat pact was afgesloten voor ze wisten wie er verrader was.

Klopt, dus waarom dat zo lang in stand proberen houden als je geen verrader bent en iedereen die het pact samen weg stemde een bondgenoot was? Zoals ik zei, dan zou uw frank toch al lang gevallen moeten zijn. Maar heb het hier al eens gezegd, ze dacht puur aan om zo lang in het spel te blijven als mogelijk.

Heel dat spel is uiteengevallen, bondgenoten die gewoon willen blijven ipv verraders er uit te spelen, verraders die verraders verraden, verraders die zichzelf nu verraden...

Terug
Bovenaan