Agony
Well-known member
Had niemand verwachtLol, dus ze mogen iemand proberen verleiden, en als dat niet lukt, mogen ze nog steeds iemand vermoorden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had niemand verwachtLol, dus ze mogen iemand proberen verleiden, en als dat niet lukt, mogen ze nog steeds iemand vermoorden

Idd dan vond ik Jamie haar spelletje een pak dommer en alleen maar omdat zij wil winnen. Zij heeft hun pact van die eerste wagon verbroken. Hadden ze er nog 1 kunnen uit stemmen waren de verraders zo goed als zeker gewonnen.Kan je even goed het zelfde zeggen van Jamie die het pact verbroken heeft en voor eigen gewin ging
Ja, omdat hij verbrand is, omdat hij zich verraden voelt door JL en omdat hij trouw wil blijven tov zijn pact van wagon 1.Mss doet loic da wel omdat hij zowieso verbrand is en dat jamie dan iemand anders kan overhalen

Dit was exact mijn gedacht ook.Is de tactiek van Loïc, naast verwarring zaaien, niet gewoon om Hannelore extra verdacht te maken?
Door te zeggen aan Niels dat Hannelore geen verrader is, gaat Niels net denken dat ze wél een is, maar dat Loïc haar probeert uit de wind te zetten.
Maar als ze geen bondgenoot kunnen overtuigen, gaan er op het einde sowieso meer bondgenoten over zijn vrees ik.
Door die smeekbede aan Niels te doen maakt hij duidelijk dat Hannelore geen verrader is. Het wantrouwen is te groot dus Hannelore gaat er toch uit als bondgenoot. Loïc heeft dus de waarheid gesproken en zou als bondgenoot ineens aanzien worden. Of, het is voldoende verwarring om alle andere claims in twijfel te trekken.Is de tactiek van Loïc, naast verwarring zaaien, niet gewoon om Hannelore extra verdacht te maken?
Door te zeggen aan Niels dat Hannelore geen verrader is, gaat Niels net denken dat ze wél een is, maar dat Loïc haar probeert uit de wind te zetten.
Maar als ze geen bondgenoot kunnen overtuigen, gaan er op het einde sowieso meer bondgenoten over zijn vrees ik.