De Verraders

De Verraders

Niels heeft schild, dus...

Daarmee is het dus eigenlijk nog dommer dat hij verklapt heeft dat hij het schild heeft. Want als ze het niet wisten gingen ze dan hem proberen te vermoorden, en zo een moord weggegooid hebben.
Of krijgen de verraders bij hun moordberaad eerst te horen wie het schild heeft ?

Die uithaal van Maureen over dat pact?
Had ze dat toevallig opgevangen of ingefluisterd door de productie?

Ze zegt eerst dat ze heel goed kan onthouden en zegt dan letterlijk : "Mijn frank is heel laat gevallen over het pact van wagon 1." Dus ik vermoed eigenlijk dat op dag 1 het eigenlijk al publiek was dat wagon 1 een pact gesloten had, maar erna niemand er nog echt veel aandacht aan besteed had en het dus al lang vergeten was.

Die speech van Niels sloeg toch ook weer nergens op? Zijn biografie voorlezen en dan een naam roepen zonder uitleg waarom, en iedereen die weer volgt. Die JL wil dit niet winnen, die wil enkel aandacht en bekendheid.

Daarmee is het dus eigenlijk nog dommer dat hij verklapt heeft dat hij het schild heeft. Want als ze het niet wisten gingen ze dan hem proberen te vermoorden, en zo een moord weggegooid hebben.
Of krijgen de verraders bij hun moordberaad eerst te horen wie het schild heeft ?
Ze gingen hem nooit proberen te vermoorden, want hij was 1 van de drie die naar de wapenkamer mochten voor het schild. Ze wisten dus dat hij mogelijk het schild had.

Die speech van Niels sloeg toch ook weer nergens op? Zijn biografie voorlezen en dan een naam roepen zonder uitleg waarom, en iedereen die weer volgt. Die JL wil dit niet winnen, die wil enkel aandacht en bekendheid.

Ik vond Walter zijn speech trouwens even zwak. Die argumenten over Maureen waren tenenkrullend: koppel erin dus kans groot dat een van beide een verrader is, ze heeft een braaf mama imago dus kans groot dat ze verrader is, etc...
En idem met Loic: het is Maureen want ze verdenkt Hannelore terwijl hij weet (!) dat ze geen verrader is. De enige die zeker weten wie geen verrader is, zijn de verraders zelf...

Wat ergert iedereen zich hier extreem. "Ik wil die Nora haar kop nooit meer zien", JL en Hannelore zijn egoïstisch, "achterlijk" of een "bitch"... Ben ik een persoon die mensen gewoon makkelijker afkan of is dit gewoon zo'n zuur topic? Die JL speelt het spel, Hannelore vind ik echt niet als een extreme bitch overkomen en Nora was toch ook zo dom niet, ze had toch 2 van de 3 verraders juist achteraf gezien. 't Is maar een spel hé :biglaugh:

JL denkt gewoon enkel aan zichzelf.

bizar om een artikel van meer dan een jaar geleden over een borstvergroting van een van de kandidaten hier te zetten, want.. waarom eigenlijk? om uw zin erboven te staven dat ze enkel aan zichzelf denkt?

Als de bondgenoten nu eens verder kijken dan hun neus lang is, zouden ze beter eens gaan nadenken over de vorige ronde tafel gesprekken en naar wie Walter allemaal heeft willen verdacht maken. (aka, dat zullen dan vooral geen verraders zijn)
en naar wie Walter nog nooit heeft vernoemt (denk dat ie nooit JL en Loic hun namen heeft laten vallen). (aka dat zouden dan wel eens verraders kunnen zijn).

Ik zou hem proberen te overhalen om bij de verraders te komen :p
Denk dat het te laat in het spel is om iemand te overhalen. Iedereen heeft al een indruk van indruk gekregen.
Als je van bondgenoot naar verrader gaat dan zal je onvermijdelijk van je moeten laten horen, en van bijvoorbeeld Ward,Kim of Bart zou dat een stijlbreuk zijn met hun huidige indruk die ze afgeven.

Bart overhalen om Bart zich te doen aansluiten bij de verraders.

Overhalen hoe? Je kan hem niet even gaan aanspreken want dan geef je direct je identiteit als verrader kwijt, en dan zou het wel heel stom zijn om over te lopen ipv iedereen te overtuigen dat de verrader zijn identiteit prijs gegeven heeft en dus naar huis gestemd kan worden.

De verraders schrijven de naam op een papiertje en Staf gaat het vragen, zei die aan het eind van de aflevering. Er is dus niks te "overhalen", gewoon de vraag: wil je een verrader zijn of niet? Of ze zouden al een hele argumentatie op dat papier moeten schrijven. Ik zou het wel zot vinden als Staf nu met dat "wil jij ook een verrader zijn?" papierke naar Bart of Kim of Ward gaat en die zeggen ja :laugh: Zou totaal out of character zijn, maar wel leuk. Hannelore niet, want te veel denken dat zij verrader is en Niels zou nee zeggen denk ik. Maureen kan ik niet inschatten.

content dat er eindelijk es iemand Walter durft aanduiden, al begon ik schrik te krijgen dat iedereen weer zijn staart ging intrekken

JL denkt gewoon enkel aan zichzelf.

Zoals hier al reeds werd vermeld heeft dit niks met het programma te maken.
Je kan je mening hebben over de manier van spelen van sommige, dat heb ik zelf ook over haar, maar dat wil in mijn geval niks over haar als persoon zeggen.

Die 2 dingen moet je toch echt loskoppelen van elkaar.

Ik vond Walter zijn speech trouwens even zwak. Die argumenten over Maureen waren tenenkrullend: koppel erin dus kans groot dat een van beide een verrader is, ze heeft een braaf mama imago dus kans groot dat ze verrader is, etc...
En idem met Loic: het is Maureen want ze verdenkt Hannelore terwijl hij weet (!) dat ze geen verrader is. De enige die zeker weten wie geen verrader is, zijn de verraders zelf...
Je ziet... Zonder voorbereiding is een pleidooi houden al wat moeilijker, ook voor een advocaat.

Terug
Bovenaan