Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zouden de verraders dan niet best Niels nu vermoorden?
Niels heeft schild, dus...
Die uithaal van Maureen over dat pact?
Had ze dat toevallig opgevangen of ingefluisterd door de productie?
Ze gingen hem nooit proberen te vermoorden, want hij was 1 van de drie die naar de wapenkamer mochten voor het schild. Ze wisten dus dat hij mogelijk het schild had.Daarmee is het dus eigenlijk nog dommer dat hij verklapt heeft dat hij het schild heeft. Want als ze het niet wisten gingen ze dan hem proberen te vermoorden, en zo een moord weggegooid hebben.
Of krijgen de verraders bij hun moordberaad eerst te horen wie het schild heeft ?
Die speech van Niels sloeg toch ook weer nergens op? Zijn biografie voorlezen en dan een naam roepen zonder uitleg waarom, en iedereen die weer volgt. Die JL wil dit niet winnen, die wil enkel aandacht en bekendheid.

bizar om een artikel van meer dan een jaar geleden over een borstvergroting van een van de kandidaten hier te zetten, want.. waarom eigenlijk? om uw zin erboven te staven dat ze enkel aan zichzelf denkt?JL denkt gewoon enkel aan zichzelf.
![]()
Jamie-Lee Six deelt voor-en-na-foto's van borstvergroting: "Maar ze gaan nog zakken" - Metrotime
Actrice en influencer Jamie-Lee Six heeft op Instagram enkele voor-en-na-foto's gedeeld van haar recente borstvergroting. "Zoals je ziet zijn ze niet bombastisch", klinkt het.nl.metrotime.be
Ik zou hem proberen te overhalen om bij de verraders te komenZouden de verraders dan niet best Niels nu vermoorden?

Denk dat het te laat in het spel is om iemand te overhalen. Iedereen heeft al een indruk van indruk gekregen.Ik zou hem proberen te overhalen om bij de verraders te komen![]()
Bart overhalen om Bart zich te doen aansluiten bij de verraders.
Zou totaal out of character zijn, maar wel leuk. Hannelore niet, want te veel denken dat zij verrader is en Niels zou nee zeggen denk ik. Maureen kan ik niet inschatten.Zoals hier al reeds werd vermeld heeft dit niks met het programma te maken.JL denkt gewoon enkel aan zichzelf.
![]()
Jamie-Lee Six deelt voor-en-na-foto's van borstvergroting: "Maar ze gaan nog zakken" - Metrotime
Actrice en influencer Jamie-Lee Six heeft op Instagram enkele voor-en-na-foto's gedeeld van haar recente borstvergroting. "Zoals je ziet zijn ze niet bombastisch", klinkt het.nl.metrotime.be
Je ziet... Zonder voorbereiding is een pleidooi houden al wat moeilijker, ook voor een advocaat.Ik vond Walter zijn speech trouwens even zwak. Die argumenten over Maureen waren tenenkrullend: koppel erin dus kans groot dat een van beide een verrader is, ze heeft een braaf mama imago dus kans groot dat ze verrader is, etc...
En idem met Loic: het is Maureen want ze verdenkt Hannelore terwijl hij weet (!) dat ze geen verrader is. De enige die zeker weten wie geen verrader is, zijn de verraders zelf...