Agony
Well-known member
Volgens is dat gewoon een zelfzekere vrouw..Licht het aan mij of is die Hannelore echt een bitch? Die straalt dat precies megahard uit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens is dat gewoon een zelfzekere vrouw..Licht het aan mij of is die Hannelore echt een bitch? Die straalt dat precies megahard uit.
JL zucht.. zo loic opbranden om ‘the queen’ te zijn.
Loïc opbranden? Ze had zelf al gezegd dat ze Walter d'r uit wou hebben, Loïc heeft zelf de domme fout gemaakt om niet mee te gaan op Walter.JL zucht.. zo loic opbranden om ‘the queen’ te zijn.
Ze moeten wel de meerderheid hebben. Als ze Loïc eruit gaan stemmen is het gedaan denk ik. Zeker als JL dan nog gaat proberen om de groep niet te laten stemmen op hem.Loïc opbranden? Ze had zelf al gezegd dat ze Walter d'r uit wou hebben, Loïc heeft zelf de domme fout gemaakt om niet mee te gaan op Walter.
Ik had die stap een paar afleveringen al gesuggereerd dat ze Walter moesten opbranden. Het was niet te snappen dat hij het zolang heeft uitgehouden. Maar JL speelt het toch enkel vanuit haar eigen ego.JL heeft het gewoon het slimst gespeeld.
JL wist vooraf ook niet met zekerheid of iedereen daadwerkelijk voor Walter zou gaan, dus het was niet mogelijk om dat te zeggen.Ze moeten wel de meerderheid hebben. Als ze Loïc eruit gaan stemmen is het gedaan denk ik. Zeker als JL dan nog gaat proberen om de groep niet te laten stemmen op hem.
Had hij kunnen inschatten dat Walter ging vallen? yup . Maar had JL moeten zeggen dat het van Niels ging komen en de rest met zekerheid ging volgen? Zeker!
Ja, net zoals de rest het speelt om er zo lang mogelijk in te blijven en niet per se verraders eruit te stemmen. Snap sommigen hun keuzes wel niet maar goed.Ik had die stap een paar afleveringen al gesuggereerd dat ze Walter moesten opbranden. Het was niet te snappen dat hij het zolang heeft uitgehouden. Maar JL speelt het toch enkel vanuit haar eigen ego.
Je zou denken dat die Loic toch ook zelf kan nadenken. Na Maureen haar tussenkomst kan hij toch ook aanvoelen dat het pact voorbij is en Walter dus verdachte nummer 1 wordt. Maar Loic zat iets te diep in Walter...JL heeft het imo allesbehalve slim gespeeld.
Het enige slimme dat ze gedaan heeft is zichzelf volledig als bondgenoot gemaakt, maar het minste wat ze had kunnen doen was Loïc op de hoogte te brengen.
Toen had hij zelf al gesproken, al had hij daarna nog op Walter gestemd, was het te laat.Je zou denken dat die Loic toch ook zelf kan nadenken. Na Maureen haar tussenkomst kan hij toch ook aanvoelen dat het pact voorbij is en Walter dus verdachte nummer 1 wordt. Maar Loic zat iets te diep in Walter...
Inderdaad…JL zucht.. zo loic opbranden om ‘the queen’ te zijn.
Huh? Jamie-Lee wist het vooraf niet met zekerheid en kon het dus niet zeggen, maar Loïc wist wel dat het zou gebeuren?JL wist vooraf ook niet met zekerheid of iedereen daadwerkelijk voor Walter zou gaan, dus het was niet mogelijk om dat te zeggen.
Loïc wist dat dit zou gaan gebeuren, hij heeft zelf ervoor gekozen om niet op Walter te stemmen en dus heeft hij zichzelf in de voet geschoten, dat is zijn eigen verantwoordelijkheid en niet die van JL.
Dit vind ik raar... Eén van de eerste die doorhad dat er meer verraders in wagon één zaten, één van de eerste die op Walter zaten (ze zegt dat toch echt in het begin ook al?) en volgens mij de eerste die de andere verrader ook al noemde. Ik vind dat zij het net heel goed heeft gedaan. Behalve dat ze te lang in dat pact is meegegaan van wagon één, maar dat geldt voor die hele wagon.Die hannelore is zwaar in men achting gezakt. Enige waar die aan denkt is om gewoon zo lang mee te doen om dan te zagen achteraf. Zelfs zeggen dat ze dag 1 al op walter zat... Zo achterlijk.