De Verraders

VTM De Verraders

Hebben die nu echt een reünie? ☠️ Ze hebben daar begot 8 dagen gezeten. En dan nog zo discussiëren alsof hun leven er van afhangt, laat het los ☠️
Daar zat dus ook al een paar maanden tussen, tussen opname en reünie…

Staf: “ja, er zijn echt wel vriendschapsbanden gesmeed”...
Denk dat er eerder een paar al niet meer door 1 deur kunnen met elkaar.

En Maureen *zucht*... Groot licht willen spelen, maar eigenlijk eerder niveau kleuterklas...

Volgend jaar opnieuw graag! 😊
 
Hebben die nu echt een reünie? ☠️ Ze hebben daar begot 8 dagen gezeten. En dan nog zo discussiëren alsof hun leven er van afhangt, laat het los ☠️
Haha, ik was aan 't zappen en zag het ook. Na 5 minuten kijken had ik het wel weer gehad.

Ik dach dat ze nu wel zoiets gingen hebben van 'twas maar een spel van 7 dagen, komop'. Begint Loïc daar weer te vertellen alsof ze 12 maanden op een eiland vast gezeten hebben waarbij mensen echt vermoord werden.

Onnozelaars.
 
Ik zie net in mijn mailbox een bericht van vtm (de verraders)
knight-rider

Het spannende Verraders-avontuur zit erop, en daarmee is ook de jacht op de zilverschat afgelopen. Je was 1 van onze sterkste spelers, maar helaas…

Toch bedanken we je graag voor je inzet en enthousiasme. Misschien heb je volgende keer meer geluk…

Hmm, een tweede seizoen? Als we nieuws hebben, weet jij het als eerste. Beloofd!
"Je was 1 van onze sterkste spelers, maar helaas ..." :rofl:
Ik heb niet eens meegespeeld, ik heb de volle 0 punten.
 
Voor wie het interesseert, in Nederland is het 3e seizoen van start gegaan.
Het lijkt er op dat ze bijna een kopie van de Belgische versie genomen hebben, met hier en daar een kleine aanpassing.
De eerste aflevering begon al goed.
 
Voor wie het interesseert, in Nederland is het 3e seizoen van start gegaan.
Het lijkt er op dat ze bijna een kopie van de Belgische versie genomen hebben, met hier en daar een kleine aanpassing.
De eerste aflevering begon al goed.
Waar (gratis?) te bekijken?
 
Voor wie het interesseert, in Nederland is het 3e seizoen van start gegaan.
Het lijkt er op dat ze bijna een kopie van de Belgische versie genomen hebben, met hier en daar een kleine aanpassing.
De eerste aflevering begon al goed.
Je bedoelt dan dezelfde opdrachten?
 
Videoland is ook een optie, de app is te downloaden vanuit België en ik heb ook geen vpn nodig.
Streamen naar mijn chromecast lijkt niet goed te werken vanuit rtlxl …. misschien beter via die Videoland…
De enige die ik lijk te kennen is Babette Van Veen overigens…
 
SNap niet dat die allemaal zitten te bleten tijdens die show alsof ze juist uit Ukraine frontlinie komen. Twas begot 8 dagen een onnozel spelleke.

Die hannelore zo hard afgang met haar pact tijdens die reunie, Astrid toch wel wat respect verdiend.
 
Laatst bewerkt:
Toch logisch dat zij hetzelfde decor gebruiken als het de originele serie is?

Trouwens weer een Jamie als verrader, kan alleen maar slecht aflopen...
 
Feit dat VTM naar Nederland trok, was in elk geval duidelijk dat ze de infrastructuur deelden met RTL…
Rijden ze ook met dezelfde KIAs?
 
Denk dat de verraders verliezen door JL.
Als die Walter niet had gekloot...
Dat betwijfel ik.

Walter was letterlijk al de 2 vorige keren openlijk als verrader benoemt. Ok het pact hield hem in leven maar dat was een kwestie van tijd.

Denk ook dat JL mss iets te veel verweten werd dat zij dat ik gang gezet heeft.

Ze zat al vanaf aflevering 2 te waarschuwen dat Walter verdacht was. Als ze dat zegt komt een preek van Walter en besluit ze maar met 'ok dan ben je niet verdacht'.

Daar bovenop heeft ze tot 3 keer toe gezegd die persoon niet te vermoorden (Sieg Astrid en Nora)
En heeft Walter beslist dat toch te doen

Van die 3 zijn er 2 die letterlijk tegen de groep hebben gezegd "als ik morgen dood ben dan weet je het is Walter" (Astrid en Nora)

Walter was zodanig sterk overtuigd van zijn pact dat hij het gevaar niet zag. Je kan wel zeggen van JL, maar iedereen in het pact liet hem vallen. Behalve Loïc. Zelf Bart freaking Kaëll zag het aankomen. Zelf die... En zowel Walter en Loïc vielen compleet uit de lucht ondanks ze al minstens 4 keer gewaarschuwd waren door JL.

Het was gwn voor iedereen echt duidelijk dat Walter een verrader was.

Denk dat JL daar ook iets te veel spelden op haar hoed wou zetten. Walter zijn tijd was gekomen maar zij was niet de meesterbrein daarachter.
 
Dat betwijfel ik.

Walter was letterlijk al de 2 vorige keren openlijk als verrader benoemt. Ok het pact hield hem in leven maar dat was een kwestie van tijd.

Denk ook dat JL mss iets te veel verweten werd dat zij dat ik gang gezet heeft.

Ze zat al vanaf aflevering 2 te waarschuwen dat Walter verdacht was. Als ze dat zegt komt een preek van Walter en besluit ze maar met 'ok dan ben je niet verdacht'.

Daar bovenop heeft ze tot 3 keer toe gezegd die persoon niet te vermoorden (Sieg Astrid en Nora)
En heeft Walter beslist dat toch te doen

Van die 3 zijn er 2 die letterlijk tegen de groep hebben gezegd "als ik morgen dood ben dan weet je het is Walter" (Astrid en Nora)

Walter was zodanig sterk overtuigd van zijn pact dat hij het gevaar niet zag. Je kan wel zeggen van JL, maar iedereen in het pact liet hem vallen. Behalve Loïc. Zelf Bart freaking Kaëll zag het aankomen. Zelf die... En zowel Walter en Loïc vielen compleet uit de lucht ondanks ze al minstens 4 keer gewaarschuwd waren door JL.

Het was gwn voor iedereen echt duidelijk dat Walter een verrader was.

Denk dat JL daar ook iets te veel spelden op haar hoed wou zetten. Walter zijn tijd was gekomen maar zij was niet de meesterbrein daarachter.
Je mag niet vergeten dat een verrader er uit stemmen helemaal geen probleem is hé. Pas als er 2 verraders uit liggen heb je een probleem.
Walter was net ideaal voor JL en Loïc, want niemand had JL en Loïc verdacht. Naast Walter was Hannelore de grootste verdachte.
Als JL niet proactief begonnen was, had Walter pas ten vroegste een aflevering later er uit gelegen. En ze hadden nog een tactiek kunnen bedenken waarbij ze andere mensen verdacht kunnen maken.

JL heeft echt haar eigen ondergang gegraven door Walter proactief te beschuldigen. En het nog erger gemaakt door Loïc volledig onwetend te laten, waardoor hij samen met Hannelore niet op Walter gestemd heeft. Wat voor iedereen een red flag was dat ze alletwee verraders waren.

Trouwens die 'als ik morgen dood ben, dan is het XX', dat zijn ook maar loze beschuldigingen hé.
Een mede getrouwe gaat dat nog niet noodzakelijk zien als keihard bewijs.
 
Terug
Bovenaan