De Verraders

VTM De Verraders

De deelnemers hebben het misschien niet goed gespeeld, ik moet toegeven dat ik toch steeds uitkeek naar de volgende aflevering. Ik ben benieuwd voor het volgende seizoen. Extra rollen voor de bondgenoten (piepend meisje?) lijken mij wel interessant.

Ik suggereer Bockie De Repper, Flor Decleir en Herman Brusselmans als deelnemers.
En Ian Thomas in de rol van Bart Kaëll… 😂
 
Je mag niet vergeten dat een verrader er uit stemmen helemaal geen probleem is hé. Pas als er 2 verraders uit liggen heb je een probleem.
Walter was net ideaal voor JL en Loïc, want niemand had JL en Loïc verdacht. Naast Walter was Hannelore de grootste verdachte.
Als JL niet proactief begonnen was, had Walter pas ten vroegste een aflevering later er uit gelegen. En ze hadden nog een tactiek kunnen bedenken waarbij ze andere mensen verdacht kunnen maken.

JL heeft echt haar eigen ondergang gegraven door Walter proactief te beschuldigen. En het nog erger gemaakt door Loïc volledig onwetend te laten, waardoor hij samen met Hannelore niet op Walter gestemd heeft. Wat voor iedereen een red flag was dat ze alletwee verraders waren.

Trouwens die 'als ik morgen dood ben, dan is het XX', dat zijn ook maar loze beschuldigingen hé.
Een mede getrouwe gaat dat nog niet noodzakelijk zien als keihard bewijs.
Hoe weet je of Walter nog had overleefd?
Zijn betoog over Maureen was zoiezo al wat zwak.

Walter was gwn verdacht Hannelore had zelf al Loïc en Walter nog voor die affaire door. Dat is wat ik ook bedoel. Ik denk dat Walter zijn tijd eigenlijk zoiezo gekomen was. En dat JL dat vooral verkoopt als haar masterplan.
Of ze het zeker waren? Nee maar ik denk wel dat Walter bij velen heel verdacht was. Iedereen ging toch heel makkelijk mee in Niels zijn plan.
En ook JL haalde het al meerdere keren aan.

Nu dit is allemaal speculatie he. Maar zo kwam het op mij over.
 
JL heeft echt haar eigen ondergang gegraven door Walter proactief te beschuldigen.

Trouwens die 'als ik morgen dood ben, dan is het XX', dat zijn ook maar loze beschuldigingen hé.
Een mede getrouwe gaat dat nog niet noodzakelijk zien als keihard bewijs.
De ondergang van de verraders bedoel je?
Want zij heeft zelf de laatste dag gehaald, dus voor haar persoonlijk is het wel een overwinning.

Achteraf bekeken zaten die personen die vermoord werden er wel vaak boenk op met hun "loze beschuldigingen".
Daar zijn het Defenders. Kwestie van de nul uitstoot van de EV6's wat te compenseren :D
Wtf en ik dacht dat ze in Nederland veel "groener" waren dan hier bij ons. Als je al kijkt naar het aantal laadpalen dat ze daar hebben voor de ev's.
 
Hoe weet je of Walter nog had overleefd?
Zijn betoog over Maureen was zoiezo al wat zwak.

Walter was gwn verdacht Hannelore had zelf al Loïc en Walter nog voor die affaire door. Dat is wat ik ook bedoel. Ik denk dat Walter zijn tijd eigenlijk zoiezo gekomen was. En dat JL dat vooral verkoopt als haar masterplan.
Of ze het zeker waren? Nee maar ik denk wel dat Walter bij velen heel verdacht was. Iedereen ging toch heel makkelijk mee in Niels zijn plan.
En ook JL haalde het al meerdere keren aan.

Nu dit is allemaal speculatie he. Maar zo kwam het op mij over.
Hannelore konden ze zeker nog voor Walter verbannen hebben.
En wie weet wat er gebeurd was nadat Hannelore uitgekomen was als bondgenoot, iedereen was er keihard van overtuigd dat zij verrader was.
Het had heel het spel op dat moment misschien nog kunnen omgooien.

De ondergang van de verraders bedoel je?
Want zij heeft zelf de laatste dag gehaald, dus voor haar persoonlijk is het wel een overwinning.

Achteraf bekeken zaten die personen die vermoord werden er wel vaak boenk op met hun "loze beschuldigingen".
Ja de ondergang van de verraders, het ging om team winst, niet om persoonlijke winst.
En ik heb toch onthouden dat de meeste wel fout zaten als Staf vroeg van wie de verraders waren als ze vermoord werden.
Hannelore was zowat de enige die voor het einde wist wie het allemaal waren.
 
Ja de ondergang van de verraders, het ging om team winst, niet om persoonlijke winst.
En ik heb toch onthouden dat de meeste wel fout zaten als Staf vroeg van wie de verraders waren als ze vermoord werden.
Hannelore was zowat de enige die voor het einde wist wie het allemaal waren.
Je hebt gelijk, het ging inderdaad om de winst van het team.
Velen hadden er toch wel 1 of 2 juist, maar inderdaad nooit alle 3.
 
Je hebt gelijk, het ging inderdaad om de winst van het team.
Velen hadden er toch wel 1 of 2 juist, maar inderdaad nooit alle 3.
En dat is ook de reden waarom we niet hoeven te discussiëren of het slim was van Jamie-Lee om Walter al weg te stemmen of niet.
Je kunt discussiëren over of het een goed plan was van Walter om die dag op Maureen te gaan en het pact te houden, maar de uitkomst van het plan van Jamie-Lee kennen we. En dat is verlies voor de verraders en winst voor de bondgenoten.
 
En dat is ook de reden waarom we niet hoeven te discussiëren of het slim was van Jamie-Lee om Walter al weg te stemmen of niet.
Je kunt discussiëren over of het een goed plan was van Walter om die dag op Maureen te gaan en het pact te houden, maar de uitkomst van het plan van Jamie-Lee kennen we. En dat is verlies voor de verraders en winst voor de bondgenoten.
De discussie is juist of dat haar plan of ze is meegegaan met de groep

Meegaan met de groep was zoieoz juist want ja zie Loïc.

Ook al Walter zijn spel heeft geleid tot het verlies van de verraders... Als je het zo bekijkt lol. Hij was zelf drijvende kracht achter het verliezende team.

Ze waren officieel verloren nadat loic zichzelf kenbaar maakte.(wat zelf niet mag in het spel maar waar niemand precies issue mee heeft lol) Dat lijkt me nu toch wel by far het grootste kantelmoment. Ze konden nog perfect winnen met 2. De weggesmeten moord op Niels was ook niet slim. Maar normaal ging Hannelore eruit en waren er nog 2 verraders.

Dat vind ik een vreemde redenering.
 
Ze konden nog perfect winnen met 2. De weggesmeten moord op Niels was ook niet slim. Maar normaal ging Hannelore eruit en waren er nog 2 verraders.

Met die weggesmeten moord konden ze al niet meer winnen. Spel eindigde met 4-0, dus het kon nog hooguit 2-2 worden.
 
Iemand toegang tot dit artikel?

Iemand toegang tot dit artikel?

Ge mist niks. Groot licht Dirk die ni kan laten van z'n bakkes te houden na zijn riant mislukt Ann speechke en nu even Astrid in het gat steekt dat zij helemaal niet het grote licht was zoals in de montage te blijken zou zijn geweest. Gelukkig had Dirk op geen enkel moment enige verrader in het oog. Wat een idioot.
 
Ge mist niks. Groot licht Dirk die ni kan laten van z'n bakkes te houden na zijn riant mislukt Ann speechke en nu even Astrid in het gat steekt dat zij helemaal niet het grote licht was zoals in de montage te blijken zou zijn geweest. Gelukkig had Dirk op geen enkel moment enige verrader in het oog. Wat een idioot.

Tnx om te posten!

Heb zo de indruk dat er geen 2de seizoen zal komen, want nadien ligt iedereen in de clinch met elkaar…
 
Terug
Bovenaan