De Verraders S04

Het gesprek aan de ronde tafel achteraf was toch ook heel heel duidelijk hoe fragiel het allemaal is.
Roger is verdacht voor Leen, omdat hij als eerste opstond, en dan nog wat speels bij Omar ging voelen. Net ervoor zat ze dan blijkbaar nog op Chloe. Elk klein ding wordt verdacht als je in een tunnelvisie zit, en als je er niet inzit, kan het keinste ding ervoor zorgen dat je toch op iemand meegaat/meegaat in iemands verhaal (die Nederlands influencer is stil omdat hij niemand echt kent, "dat is toch verdacht" terwijl 50% van de wereldbevolking waarschijnlijk zo zou zijn in een nieuwe vreemde omgeving).
En Jens met al zijn woorden over een brede blik houden en openheid zat serieus in een tunnelvise (al kan dat denk ik voor 90% van de bondgenoten nu gezegd worden). Ik begrijp dus ook wel dat er gezegd wordt dat hij eruit moet omdat hij de groep teveel meetrekt in zijn visie.
Benieuwd naar wat de veraders volgende week te doen krijgen.

Als verrader zou ik eerder gaan voor Lynn of Els. Ne keer iemand die al genoemd is want als ze blijven mensen vermoorden die niet genoemd worden als mogelijke verrader dan gaan de bondgenoten op den duur doorkrijgen dat ze op een verkeerd spoor zitten. En zo beginnen kijken naar de mensen die nog niet genoemd zijn aan de ronde tafel.

Die Limburger (Yannick) vind ik veruit de coolste pee in heel dit spel. Nooit eerder van die man gehoord en 'militair' is zowat het laatste wat ik daar in zag maar blijkbaar was hij dat wel.
Jens daarentegen, dzjeezes man, maken ze nog irritantere figuren dan den deze (niet alleen in dit programma trouwens)? Is dat eigenlijk uit compassie dat ze die overal opvoeren of heeft die ergens een exclusiviteitscontract?

"Hij kan er gewoon echt niet tegen als je iets zegt over hem, ik moet er echt even van kotsen.”

Lynn over Olivier - en effectief, hoe egocentrisch komt die niet over, zeg?
Eventjes tegen zijn schenen schoppen en zijn gezichtsexpressie stond meteen op onweer.
Relativeren, gast!

"Hij kan er gewoon echt niet tegen als je iets zegt over hem, ik moet er echt even van kotsen.”

Eventjes tegen zijn schenen schoppen en zijn gezichtsexpressie stond meteen op onweer.
Relativeren, gast!
"Ik vond zijn reactie authentiek overkomen."

(die moet ik wel onthouden voor verdere discussies in m'n persoonlijk leven)

Frappant hoe emotioneel er wordt gereageerd op louter vermoedens, gevoelens, ogenschijnlijk vertrouwen en ander irrationeel giswerk. Eigenlijk is Yannick de enige die het wat pragmatischer aanpakt door te kijken naar lichaamstaal, gezichtsuitdrukkingen en andere fysieke kenmerken. Buiten het betrappen op pertinent liegen zijn is dat imho de enige manier om iemand effectief te kunnen ontmaskeren – op voorwaarde natuurlijk dat je er voldoende in onderlegd bent.

Het duo Gerben/Clementine zou ik zelf niet onmiddellijk viseren, die zitten toch op het (Francesco) dwaalspoor.
Volgens mij hebben die 2 dat wel nog met niemand gedeeld dat dit hun piste is. Mogen er van mij sowieso beiden rap uit, weinig meerwaarde.

Die Limburger (Yannick) vind ik veruit de coolste pee in heel dit spel. Nooit eerder van die man gehoord en 'militair' is zowat het laatste wat ik daar in zag maar blijkbaar was hij dat wel.
Jens daarentegen, dzjeezes man, maken ze nog irritantere figuren dan den deze (niet alleen in dit programma trouwens)? Is dat eigenlijk uit compassie dat ze die overal opvoeren of heeft die ergens een exclusiviteitscontract?
Yannick was de explosievenman in het leger.

Jens stoort mij dan weer niet. Smaken zeker.. In de Masked singer kan ik hem niet beoordelen want daar kijk ik niet naar.

off topic - dan moet je zijn passage in Welcome to the AA eens checken, heel fijne aflevering

on topic: ik hoop dat Lynn er snel uit ligt!
Zoals het er nu naar uit ziet wordt het wel heel gemakkelijk voor de verraders.

Relativeren, gast!
Is ook wel een beetje zijn karakter.
Dat is een goeie gast, maar hij is niet de meest intelligente. En dan bedoel ik niet zuiver kennis.
Maar ook emotioneel en qua gedragingen soms gewoon echt niet verstandig.

Nu goed volgens mij moet dat ook wel zalig zijn, zo geen zorgen hebben omdat het u allemaal gewoon totaal ontgaat.

Leen is toch maar een bad loser ze, en dan nog vooral omdat ze er zelf volledig naast zit maar wel heilig overtuigd is van haar gelijk.

Man toch , ge kunt er nog niet meer volledig naast zitten. ;)
Het enige wat die verraders nu moeten doen is Jens zolang mogelijk in het spel houdenendeze aansturen . ;;)

Sowieso gaat Omar zijn hand overspelen als hij er met die opdracht zelf nog in zou blijven. Hij is eigenlijk momenteel de slechtste verrader.

Omar vindt het te leuk om verrader te zijn en daarom roert hij wat teveel in de pot. Dat gaat op den duur opvallen.
Is gewoon zo vol van zichzelf, als medeverrader zou ik het al niet apprecieren mocht ie zo de chef komen spelen in het torentje terwijl ie zelf dingen doet waar ie Planckaert eerste nacht nog de les over aan het spellen was

Maar we weten natuurlijk niet wat de medekandidaten (en verraders) allemaal horen en zien van de kandidaten.

Terug
Bovenaan