De Verraders S04

Omar vindt het te leuk om verrader te zijn en daarom roert hij wat teveel in de pot. Dat gaat op den duur opvallen.
Moest in feite heel weinig doen in de eerste afleveringen want de namen van de verraders werden niet genoemd maar kon het toch niet laten om overal mist te spuien en wat zaadjes te planten. Wou zich ook laten gelden aan de ronde tafel. Allemaal onnodig.

Los daarvan. Ik vind toch wel een rode draad in de keuzes van de verraders in elk van de seizoenen. Stuk voor stuk worden de verraders gekozen uit de top vijf/zeven van meest verbale kandidaten en die ook een zekere emotionele intelligentie hebben. Walter Damen, Loïc Van Impe, Bart Appeltans, Guy T'Sjoen, William Boeva, Sean Dhondt, Roman,... Als ge de kandidaten uit elk van de seizoenen neemt, halen ze de verraders toch stuk voor stuk uit de meest sterke, verbale kandidaten die ook een zekere stabiliteit hebben (dus niet Ingeborg ofzo). Allez, nog voor ge de namen van de verraders kent, kunt ge op basis van de lijst van namen toch al de helft uitsluiten? No way dat die Clémentine, Gerben, Francisco, Charlotte of Marleen als verrader gekozen worden? Als bondgenoot kunt ge daarmee al rap de helft uitsluiten en toch blijven die allemaal met de meest random namen afkomen.

Laatst bewerkt:
Omar vindt het te leuk om verrader te zijn en daarom roert hij wat teveel in de pot. Dat gaat op den duur opvallen.
Yep, zien we nu nog maar eens met die karaoke, dat gaat idd zijn downfall zijn.

Bijkomend probleem voor de verraders is dat men nu weet dat er uit die kooien van de 3 overgebleven personen er 1 verrader tussenzit. Als ze daar niet oppassen kan men al eens snel bij Amelie uitkomen en als die eruit gaat, dan gaat Omar er mee uit want velen hebben gezien hoe die 2 onderling vaak samen hingen (of toch duidelijk in deze afl).

Yep, zien we nu nog maar eens met die karaoke, dat gaat idd zijn downfall zijn.

Bijkomend probleem voor de verraders is dat men nu weet dat er uit die kooien van de 3 overgebleven personen er 1 verrader tussenzit. Als ze daar niet oppassen kan men al eens snel bij Amelie uitkomen en als die eruit gaat, dan gaat Omar er mee uit want velen hebben gezien hoe die 2 onderling vaak samen hingen (of toch duidelijk in deze afl).
Omar die Amelie er 2 keer bijlapt.. hopelijk trekt ze hem mee in de val. De andere 2 gaan wel even safe zitten. Iemand verleiden zal er nu wel niet inzitten zeker, tenzij er echt snel met 2 verraders minder zitten.

Weer spannend, haha. Nu lijkt het er met de preview idd toch op dag Omar door de mand zal vallen. Ik zie alleen die bondgenoten echt nog in staat om het zelfs dan nog te verprutsen, compleet in zijn verhaal te trappen, en dan weer een bondgenoot weg te sturen.

En die had een heel goei stem, dat Els kon zingen wist ik maar die Chloé, verborgen talentje.

Vandaag begint ook The celebrity traitors om 22u op bbc one. Met toch redelijk bekende namen:

Alan Carr - Comedian
Cat Burns – Singer/Songwriter
Celia Imrie – Actor
Charlotte Church – Singer/Activist
Clare Balding - Presenter
David Olusoga - Historian and Filmmaker
Joe Marler – Former England Rugby Player
Joe Wilkinson - Comedian
Jonathan Ross - Presenter
Kate Garraway - Broadcaster
Lucy Beaumont - Comedian
Mark Bonnar - Actor
Nick Mohammed - Actor and Comedian
Niko Omilana - Content Creator
Paloma Faith - Singer/Songwriter and Actor
Ruth Codd - Actor
Stephen Fry - Actor, Writer, Presenter
Tameka Empson – Actor and Comedian
Tom Daley – Olympian

Wordt uitgezonden op woensdag en donderdag; 2 afl per week.

Laatst bewerkt:
Ik begin te begrijpen waarom Trump twee keer verkozen is.

Wat een triestige planten, en maar zeggen dat er absoluut geen enkele verdachte signalen bij iemand zijn :laugh: ik weet niet of ik nog verder kijk

Nu dacht ik van ja nu gaan we het hebben, het moment waarop Omar zichzelf de das omdoet. Nope lult em zich er toch nog uit :unsure:
Onbegrijpelijk, zo'n spel maken van het feit dat je gelogen hebt over de kleur van je kaartje.. Gerben had dat ook gedaan, nobody cares. Het is niet omdat je voor verrader hebt gekozen dat je dat dan ook bent.

Het bizarste van al is dan nog dat ze eerst allemaal Lynn verdenken (want ah ja Jens) en dan opt einde aan de tafel is er daar geen sprake meer van en komen ze (of all people) bij Els uit. En gaan ze die maar verbannen omdat 1 persoon die verdenkt...
Ze zitten er eigenlijk op met hun verdenkingen maar dan nog kiezen ze voor een volslagen ander persoon

Verwachtingen voor wie er nu zal uit liggen? Olivier zou goede optie zijn, kan Omar het weer uitspelen als iets dat de verraders hem verdacht aan het maken zijn.

Nu dacht ik van ja nu gaan we het hebben, het moment waarop Omar zichzelf de das omdoet. Nope lult em zich er toch nog uit :unsure:
Onbegrijpelijk, zo'n spel maken van het feit dat je gelogen hebt over de kleur van je kaartje.. Gerben had dat ook gedaan, nobody cares. Het is niet omdat je voor verrader hebt gekozen dat je dat dan ook bent.

Het bizarste van al is dan nog dat ze eerst allemaal Lynn verdenken (want ah ja Jens) en dan opt einde aan de tafel is er daar geen sprake meer van en komen ze (of all people) bij Els uit. En gaan ze die maar verbannen omdat 1 persoon die verdenkt...
Ze zitten er eigenlijk op met hun verdenkingen maar dan nog kiezen ze voor een volslagen ander persoon

Verwachtingen voor wie er nu zal uit liggen? Olivier zou goede optie zijn, kan Omar het weer uitspelen als iets dat de verraders hem verdacht aan het maken zijn.
Zeer zwakke bondgenoten gewoon.

Los daarvan , een verrader hoeft eigl ook niet veel te doen. Het is niet dat je opdrachten moet saboteren ofzo. Het is gewoon een psychologisch spel. Zou mss beter zijn om de verraders nog meer te laten doen.

Maar Olivier kan toch niet vermoord worden want hij heeft het schild? Dus ik vind het al raar dat ze hem dan erbij betrekken?

Maar wtf, wat een aflevering. Echt de domste bondgenoten ooit. Waarom zou je iets 24u parkeren als je geen enkele keer hebt gewonnen? Els heeft geen zak gedaan en toch stemmen ze haar eruit zonder reden :rofl:

Gerben als Lynn haar verdedigt: tja dat is nu echt eens verdacht he haar zo overdreven verdedigen
Gerben als Omar zich verdedigt: ...

Maar wtf, wat een aflevering. Echt de domste bondgenoten ooit. Waarom zou je iets 24u parkeren als je geen enkele keer hebt gewonnen? Els heeft geen zak gedaan en toch stemmen ze haar eruit zonder reden :rofl:

Ze ligt eruit juist doordat ze niets gedaan heeft + het niet delen van haar verdachten en enkel maar info verzamelen van anderen is verdacht gedrag.

Ik hoop wel echt dat die snel toch verbannen wordt Omar al is t maar voor de reactie van de rest te zien als dat een verrader blijkt :D .

Volgens mij zal er wel nog een plottwist moeten komen. Ze zijn nu nog met 12, dus 4 tegen 8. Na de moord 's nachts wordt het dus 4 tegen 7. Als ze dus 2 bondgenoten kunnen overtuigen om mee te stemmen op een andere bondgenoot en nadien 's nachts terug een moord plegen, zou het 4 tegen 5 worden en zou de spanning verdwijnen.
Tenzij de bondgenoten nu natuurlijk Omar en Amélie snel ontmaskeren.

Die Charlotte 7, waarschijnlijk wel een lief kind maar toch ook niet het scherpste mes in de lade...
Enfin het lijken mij geen van allen grote lichten bij die bondgenoten feitelijk.
Die misdaadauteur blijft om whatever reden Omar verdedigen en Yannick steekt een verhaal af dat hij die Omar maar een verdacht mannetje vindt om dan vervolgens...op Els te stemmen. Ga met zo enen naar den oorlog... (gelukkig is em blijkbaar uit het leger intussen)

Iedereen daar moet toch weten dat omar liegt. En laat dat net zijn wat verraders moeten doen: liegen.
Dat hunne frank niet valt is gewoon lachwekkend. Ik weet niet of ik nog ga verder kijken na deze aflevering.

Maar enfin wat was dat nu allemaal. Dit kan nu toch niet meer. Niet één stem voor Omar na zo'n show 😂.
Wat voor een prutsers zijn die bondgenoten toch.

Ofwel is heel dienen boel scripted.
Ofwel hebben die allemaal last van het Stockholm syndroom.

Terug
Bovenaan