Fizmo
Active member
Moest in feite heel weinig doen in de eerste afleveringen want de namen van de verraders werden niet genoemd maar kon het toch niet laten om overal mist te spuien en wat zaadjes te planten. Wou zich ook laten gelden aan de ronde tafel. Allemaal onnodig.Omar vindt het te leuk om verrader te zijn en daarom roert hij wat teveel in de pot. Dat gaat op den duur opvallen.
Los daarvan. Ik vind toch wel een rode draad in de keuzes van de verraders in elk van de seizoenen. Stuk voor stuk worden de verraders gekozen uit de top vijf/zeven van meest verbale kandidaten en die ook een zekere emotionele intelligentie hebben. Walter Damen, Loïc Van Impe, Bart Appeltans, Guy T'Sjoen, William Boeva, Sean Dhondt, Roman,... Als ge de kandidaten uit elk van de seizoenen neemt, halen ze de verraders toch stuk voor stuk uit de meest sterke, verbale kandidaten die ook een zekere stabiliteit hebben (dus niet Ingeborg ofzo). Allez, nog voor ge de namen van de verraders kent, kunt ge op basis van de lijst van namen toch al de helft uitsluiten? No way dat die Clémentine, Gerben, Francisco, Charlotte of Marleen als verrader gekozen worden? Als bondgenoot kunt ge daarmee al rap de helft uitsluiten en toch blijven die allemaal met de meest random namen afkomen.
Laatst bewerkt:
ik weet niet of ik nog verder kijk

.
.