De Verraders S04

Volgens mij zal er wel nog een plottwist moeten komen. Ze zijn nu nog met 12, dus 4 tegen 8. Na de moord 's nachts wordt het dus 4 tegen 7. Als ze dus 2 bondgenoten kunnen overtuigen om mee te stemmen op een andere bondgenoot en nadien 's nachts terug een moord plegen, zou het 4 tegen 5 worden en zou de spanning verdwijnen.
Tenzij de bondgenoten nu natuurlijk Omar en Amélie snel ontmaskeren.
Ik denk dat de volgende ook een verrader moet gaan zijn. Kan bijna niet anders... Het zou té veel overmacht gaan geven.

Ik denk dat de volgende ook een verrader moet gaan zijn. Kan bijna niet anders... Het zou té veel overmacht gaan geven.
Kan toch wél anders? Hoe ze nu aan het spelen zijn? Ik zie Omar nog (aangegeven door de productie zelfs) zeggen "Het is 99% zeker dat ik een verrader ben, maar een kleine kans nog steeds van niet" en vervolgens toch weer niemand op hem stemmen.
Dus hoe zou het dan "bijna niet anders" kunnen? 't Is niet dat de productie hen gaan dwingen om op een specifieke persoon te stemmen. Als die idioten volgende week afspreken om op Eliyha of Gerben te stemmen, dan gaan die dat gewoon doen hoor.

Aan de voor filmpjes te zien word er sowieso een verrader ontmaskerd want op een bepaald moment krijg je te zien dat er bondgenoten beginnen te juichen . ;)

Er is al vaker geopperd dat de verraders er te vroeg uitspelen geen nut heeft, omdat ze dan kunnen verleiden. Stel u voor dat ze dat er nu toch een paar bondgenoten Omar erin laten net om te zorgen dat er niet verleid kan worden, en de regie dat met opzet uit de afleveringen laat (want wat voor twist zou dat zijn?). En dan bij de reünie met die achtergelaten beelden het hele seizoen in een nieuwe context plaatsen
Stel dat het zo is, vrees ik wel dat ze zich gaan verbranden door naar 3 verraders te zoeken... en zo toch nog de ultieme twist waardoor ze het niet halen. Omar is toch haast overduidelijk, Amélie vonden ze al dat ze zich veel afzonderde met Omar, dus als Omar valt, kan ze wel volgen. Francesco kan zich deze aflevering wat verbrand hebben aan de ronde tafel. Maar Chloe zie ik ze toch niet vinden momenteel.
Of nog beter, dat ze Chloe er per toeval uithalen gewoon omdat ze strategisch verbannen tot 3 spelers in de finale in plek van eerder te stoppen. Zou zo goede TV zijn.

Ik vraag me af of er niet heel wat overleg richting Els van tijdens de dag is uitgeknipt geweest.

Omar zijn kaartjesstrategie was toch zalig. Compleet over de top, maar zoals je dat al enkele jaren ook ziet op het politieke wereldtoneel werkt het gewoon. De reactie is natuurlijk ook zo idioot erover dat je zo'n "slimme mens" op dat moment zijn waarheid ook wel gunt. Dat het zal blijven werken (en of het überhaupt slim was), betwijfel ik ten zeerste, maar leuke tv was het wel.

Ik denk volgende week Omar eruit, en het zou me niet verbazen als Amelie ook vrij snel daarna valt.

Net gekeken. Maar ik snap niet zo goed waarom die fout van Francesco in de preview van volgende aflevering zo veelzeggend zou zijn. Past zelfs perfect in die mens zijn imago in dit spel, vind ik...

Net gekeken. Maar ik snap niet zo goed waarom die fout van Francesco in de preview van volgende aflevering zo veelzeggend zou zijn. Past zelfs perfect in die mens zijn imago in dit spel, vind ik...
Eigl wel idd, maarja Omar zal dat framen om zo een mede(en voor hem kluns)-verrader uit te krijgen.

Eigenlijk wel. Ik voorspel voor volgende aflevering een volledig speech van Omar waarbij hij vakkundig Francesco filleert en hem daarna onder de bus gooit. Daarna wordt Omar de grote bondgenoot die een verrader heeft ontmaskerd.

Eigenlijk wel. Ik voorspel voor volgende aflevering een volledig speech van Omar waarbij hij vakkundig Francesco filleert en hem daarna onder de bus gooit. Daarna wordt Omar de grote bondgenoot die een verrader heeft ontmaskerd.

Ik hoop ook op zoiets

Aan de voor filmpjes te zien word er sowieso een verrader ontmaskerd want op een bepaald moment krijg je te zien dat er bondgenoten beginnen te juichen . ;)
Ik weet niet wat je bedoelt met voorfilmpjes (trailers?), maar iig waren er gisterenavond in de gewone aflevering al spoilers te zien.
Juichende bondgenoten en een gezicht van Deschacht dat verbleekte.
Dus dat betekent binnenkort Omar er uit dus.
En iemand die hoe heeft opgelet kon dus ook perfect zien welke bondgenoten er om dat moment aan het juichen waren.
Grove fout in de montage toch wel.

Ik weet niet wat je bedoelt met voorfilmpjes (trailers?), maar iig waren er gisterenavond in de gewone aflevering al spoilers te zien.
Juichende bondgenoten en een gezicht van Deschacht dat verbleekte.
Dus dat betekent binnenkort Omar er uit dus.
En iemand die hoe heeft opgelet kon dus ook perfect zien welke bondgenoten er om dat moment aan het juichen waren.
Dit filmpje (reclame filmpje ) bedoel ik dus en dat geven ze al van het begin . ;)

Dit filmpje (reclame filmpje ) bedoel ik dus en dat geven ze al van het begin . ;)
Die filmpjes spelen inderdaad al vanaf de eerste aflevering. Je kan daar toch weinig uit opmaken, 't is niet dat het chronologisch gemonteerd is ofzo.

Ik vind het leuke wegkijk TV op zondagavond bij de frietjes. Meer niet. Veel lachwekkende momenten waarbij ikzelf als deelnemer mijn lach niet zou kunnen houden. Hoe emotioneel men daarop reageert is zot. Precies of ze zitten maanden in dat kasteel en er worden echt mensen vermoord. 't Is een onnozel spel, ik begrijp niet hoe men daar zo persoonlijk op kan reageren. Hoeveel hebben er daar nu al zitten bleiten zeg?!

En als ze niet bleiten dan gaan ze helemaal door het lint zoals onzen Omar. Wat was dat zeg :laugh:

Lynn die zo labiel als iets is. Jens die grote manieren heeft van begin tot einde en telkens den bal misslaat. Enz. Meer van dat!

dit is toch wel zwakste seizoen tot nu toe qua bondgenoten. Zelf op zon niveau dat het niet meer spannend is om naar te kijken of terecht zou zijn dat die nog winnen...
En Olivier, die er bij zat toen anastasya chernook tegen Omar zei ik verdenk u omwille van die en die reden en de nacht daarop vermoord wordt, legt nog steeds de link niet.

dit is toch wel zwakste seizoen tot nu toe qua bondgenoten. Zelf op zon niveau dat het niet meer spannend is om naar te kijken of terecht zou zijn dat die nog winnen...
En Olivier, die er bij zat toen anastasya chernook tegen Omar zei ik verdenk u omwille van die en die reden en de nacht daarop vermoord wordt, legt nog steeds de link niet.

Kan ook zijn dat Olivier denkt dat Anastasya vermoord is om Omar verdacht te maken.

Of de "fout" is express gemaakt om de kijker op het verkeerde been te zetten.

Hoe die Omar met zijn uitleg is weggekomen, hallo zeg...
Dat getuigt toch van een zekere naiviteit bij de andere deelnemers. Anderzijds, als je u zo focust op details om verraders te ontmaskeren zie je vaak niet wat er zich net voor uw neus afspeelt...

Die andere verraders moeten Omar dringend is de levieten lezen want met zijn hoog spel brengt hij hen ook in gevaar.

Tevens ook er niet rouwig om dat Jens eruit ligt. Hij werkte vanaf de eerste seconde op mijn systeem met zijn bullebak verradertheorieën. "Ik zeg dat jij een verrader bent en zie hoe je wanhopig probeert mij van het tegendeel te overtuigen en daarmee mijn gelijk bewijst."
De man speelde zo met oogkleppen en als een olifant in een porseleinwinkel dat hij voor de betere speurneuzen eerder een stoorzender was dan iets nuttig bijbracht.

Inderdaad, ik ben ook niet rouwig om Jens. Alsof je op een goeie manier iemand kunt overtuigen dat je geen verrader bent. Je kan daar toch op geen enkele manier tegenop.

Terug
Bovenaan