Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Ik vond zijn reactie authentiek overkomen.""Hij kan er gewoon echt niet tegen als je iets zegt over hem, ik moet er echt even van kotsen.”
Lynn over Olivier - en effectief, hoe egocentrisch komt die niet over, zeg?
Eventjes tegen zijn schenen schoppen en zijn gezichtsexpressie stond meteen op onweer.
Relativeren, gast!
Volgens mij hebben die 2 dat wel nog met niemand gedeeld dat dit hun piste is. Mogen er van mij sowieso beiden rap uit, weinig meerwaarde.Het duo Gerben/Clementine zou ik zelf niet onmiddellijk viseren, die zitten toch op het (Francesco) dwaalspoor.
Yannick was de explosievenman in het leger.Die Limburger (Yannick) vind ik veruit de coolste pee in heel dit spel. Nooit eerder van die man gehoord en 'militair' is zowat het laatste wat ik daar in zag maar blijkbaar was hij dat wel.
Jens daarentegen, dzjeezes man, maken ze nog irritantere figuren dan den deze (niet alleen in dit programma trouwens)? Is dat eigenlijk uit compassie dat ze die overal opvoeren of heeft die ergens een exclusiviteitscontract?
off topic - dan moet je zijn passage in Welcome to the AA eens checken, heel fijne afleveringDie Limburger (Yannick) vind ik veruit de coolste pee in heel dit spel. Nooit eerder van die man gehoord en 'militair' is zowat het laatste wat ik daar in zag maar blijkbaar was hij dat wel.
Jens daarentegen, dzjeezes man, maken ze nog irritantere figuren dan den deze (niet alleen in dit programma trouwens)? Is dat eigenlijk uit compassie dat ze die overal opvoeren of heeft die ergens een exclusiviteitscontract?
Is ook wel een beetje zijn karakter."Hij kan er gewoon echt niet tegen als je iets zegt over hem, ik moet er echt even van kotsen.”
Lynn over Olivier - en effectief, hoe egocentrisch komt die niet over, zeg?
Eventjes tegen zijn schenen schoppen en zijn gezichtsexpressie stond meteen op onweer.
Relativeren, gast!

Sowieso gaat Omar zijn hand overspelen als hij er met die opdracht zelf nog in zou blijven. Hij is eigenlijk momenteel de slechtste verrader.
Nee, maar ik las ergens dat er "een verrader te veel is", dus vandaar de 'zou'![]()
Is gewoon zo vol van zichzelf, als medeverrader zou ik het al niet apprecieren mocht ie zo de chef komen spelen in het torentje terwijl ie zelf dingen doet waar ie Planckaert eerste nacht nog de les over aan het spellen wasOmar vindt het te leuk om verrader te zijn en daarom roert hij wat teveel in de pot. Dat gaat op den duur opvallen.