De Verraders - 2024

Is er al iets bekend qua kijkcijfers? Op X wordt er nagenoeg niets over gepost, terwijl er vorige seizoenen toch redelijk wat animo was daar. En ook hier is het volgens mij rustiger dan andere seizoenen.

Naar het schijnt worden het maximaal nog twee verraders.

Verkeerd geschenen dus :).
Ik vind het tactisch wl een rare keuze. De 2 werden nog totaal niet verdacht, dus waarom nu persé een derde aan boord brengen ? Een derde maakt de kans ook groter dat er ene door de mand valt en verbannen gaat worden.

Maar William mag natuurlijk niet te zelfzeker worden.

Ja, toch een paar keer al dat ik tijdens deze aflevering dacht van niet overmoedig worden nu, met zijn pony van Troje...
Dan steekt hij daar een heel betoog af wrm hij twijfels heeft of Isabelle wel een goede keuze is en ik dacht van jonge stop met praten, straks valt het te hard op :D
De groep heeft niets om zich op te richten en schiet zoals een blinde in het rond, dus bij de minste verspreking/ander gedrag zitten ze op u.

Is er al iets bekend qua kijkcijfers? Op X wordt er nagenoeg niets over gepost, terwijl er vorige seizoenen toch redelijk wat animo was daar. En ook hier is het volgens mij rustiger dan andere seizoenen.
Kijkcijfers ed vind je terug op
( ❗ vermoorde/verbannen/overlopende/gechanteerde deelnemers zijn daar ook te zien ❗ )

De kijkcijfers zijn nog nooit zo goed geweest, als ik de 4e afleveringen vergelijk.
Minder concurrentie met VRT-één ?
- S01 Andermans Zaken
- S02 De Twaalf
- S03 Ferry / Ik heb het u letterlijk juist gezegd

Verkeerd geschenen dus :).
Ik vind het tactisch wl een rare keuze. De 2 werden nog totaal niet verdacht, dus waarom nu persé een derde aan boord brengen ? Een derde maakt de kans ook groter dat er ene door de mand valt en verbannen gaat worden.
Als er een verrader extra is, en je speelt daardoor een bondgenoot ook ineens weg, heb je toch terug meer verraders die naar huis te spelen zijn en een grotere kans dat er nog 2 (of 3) overblijven in de finale?

Uiteraard een vreemde kronkel maar ze moeten die resterende weken nog vullen uiteraard.

Toch allemaal dramaqueens of aandachtshoeren als ze beginnen te blijten.... het is ocharme een spel van 10 dagen en het is alsof ze die personen nog maanden gaan missen en dan ook altijd dat geëxcuseer bij de nominatie met hartjes en love you....

Ik heb me al zitten afvragen hoe het strategisch zal gaan als Roman gaat weigeren over te lopen, en geraak er niet echt uit wat het beste is. Zoals zo vaak met dit spel kan het alle kanten uit afhankelijk van hoe iedereen sommige zaken interpreteert.

Als hij weigert, zit weer iedereen aan de ontbijttafel. Dan gaat iedereen eigenlijk denken dat er iemand overgelopen is. De vraag is dan of hij moet zeggen dat hij geweigerd heeft en de verraders dus nog maar met 2 zijn ? Als hij dat zegt, is het de vraag of de bondgenoten hem gaan geloven of niet. Want hoe je het ook draait of keert krijg je daarmee alle pijlen op je gericht. En als de bondgenoten hierin meegaan, gaat hij natuurlijk rapper vermoord worden door de verraders.

Ik hoop dus wel dat dat gebeurt want dat zal weer voor een dynamiek zorgen die we nog niet eerder gezien hebben.

Toch een raare keuze om Roman te overtuigen, dat is toch de Bart Kaell van dit seizoen.
Beter een Hans of Ender overtuigen.

Overtuig gewoon Ingeborg, dat wordt lachen.
ik denk dat ze willen winnen :oi22:

Ivm die emoties: ik denk wel oprecht dat je dat niet mag onderschatten. Die worden volledig dat spel ingezogen: je kan niemand echt vertrouwen (of misschien tegen beter weten in) en je hebt totaal geen contact met de buitenwereld (moeten gsm's enzo afgeven).

Persoonlijk vind ik dat chanteren gewoon belachelijk imo dat is echt om het seizoen te rekken. Je mag al 2 acties doen moorden + chanteren. Houdt het dan op moorden + verleiden en dat was eerlijker geweest, je mag immers al 2 acties doen... Het programma heet dus niets voor niets de verraders, omdat ze kost wat kost deze willen laten winnen. Overigens zat iedereen op Isabelle, dus William kon dit perfect alleen aan.

Nja, los van het chanteren wat ongelooflijk belachelijk is, als de spelers die daar aan mee doen en dit wisten dat chanteren mogelijk was konden ze idd er beter voor zorgen om de 100% verrader er wat langer in te houden, want ze was totaal niet bewust dat haar naam ging vallen. Nu ga je weer tasten in het onbekende.

Het zou ongelooflijk stom zijn van Roman om neen te zeggen om over te stappen naar de verraders. Als je als persoon wilt winnen is dat op dit moment de beste keuze. Iedereen tast naar het duister, dus je zit op dat moment in de sterkste positie door een verrader te zijn. Overigens had ik ook Ender gekozen en niet Roman.

Persoonlijk vind ik dat chanteren gewoon belachelijk imo dat is echt om het seizoen te rekken. Je mag al 2 acties doen moorden + chanteren. Houdt het dan op moorden + verleiden en dat was eerlijker geweest, je mag immers al 2 acties doen... Het programma heet dus niets voor niets de verraders, omdat ze kost wat kost deze willen laten winnen. Overigens zat iedereen op Isabelle, dus William kon dit perfect alleen aan.

Nja, los van het chanteren wat ongelooflijk belachelijk is, als de spelers die daar aan mee doen en dit wisten dat chanteren mogelijk was konden ze idd er beter voor zorgen om de 100% verrader er wat langer in te houden, want ze was totaal niet bewust dat haar naam ging vallen. Nu ga je weer tasten in het onbekende.

Het zou ongelooflijk stom zijn van Roman om neen te zeggen om over te stappen naar de verraders. Als je als persoon wilt winnen is dat op dit moment de beste keuze. Iedereen tast naar het duister, dus je zit op dat moment in de sterkste positie door een verrader te zijn. Overigens had ik ook Ender gekozen en niet Roman.
Mochten inderdaad het chanteren aanpassen naar: kiezen tussen verrader worden of sterven. Dan kan je nog kiezen om mee te spelen als verrader of jezelf opofferen.

Maar William mag natuurlijk niet te zelfzeker worden.
Ja, zijn betoog aan die ronde tafel ('ik twijfel zowat over Isabelle'...) kwam wat gekunsteld over. Ook al is de achterliggende bedoeling wel goed.
Zou zich beter wat low profile houden zoals Bart Appeltans vorig jaar.

Overtuig gewoon Ingeborg, dat wordt lachen.
En toch denk ik dat zij weldegelijk die rol kan spelen. Komt uit die populaire mediawereld, acteerde in dingen als Schuif Af...
Die is dat wel ergens gewoon om een ander masker op te zetten.

En toch denk ik dat zij weldegelijk die rol kan spelen. Komt uit die populaire mediawereld, acteerde in dingen als Schuif Af...
Die is dat wel ergens gewoon om een ander masker op te zetten.
Ingeborg dat is een ongeleid projectiel, die wil je echt niet als verrader. Die zou haar eigen nog liever bekend maken als verrader mocht ze dit zijn, dan hier aan mee te doen.

Terug
Bovenaan