De Verraders - 2024

Ze hebben geen idee. Eigl moet je als verrader gewoon zo weinig mogelijk opvallen. Knikken en meepraten.

Ergens wel jammer. Je kunt geen seizoenen blijven maken als de verraders uitblinken in knikken en onverdacht doen.
En de opdrachten , tja .

De bondgenoten hebben heel vlug 2 vd 3 verraders ontmaskerd. Dan komen er gewoon 2 nieuwe verraders bij en begint het spel eigenlijk terug van voor af aan. Als je dan een hele aflevering moet horen van "de bondgenoten hebben geen enkel idee, zie eens aan hoe geweldig die verraders wel niet bezig zijn, wow goed bezig verraders!", tja dan gaat voor mij de charme van het programma wel wat verloren.

De bondgenoten hebben heel vlug 2 vd 3 verraders ontmaskerd. Dan komen er gewoon 2 nieuwe verraders bij en begint het spel eigenlijk terug van voor af aan. Als je dan een hele aflevering moet horen van "de bondgenoten hebben geen enkel idee, zie eens aan hoe geweldig die verraders wel niet bezig zijn, wow goed bezig verraders!", tja dan gaat voor mij de charme van het programma wel wat verloren.
Hohja, je kan het natuurlijk niet allemaal in beeld brengen. Maar als je ziet hoe zowel Jonatan als Lotte zichzelf verloren in overacting/labiliteit.. wie je wat tegen wie zegt en op welke manier. Blijft constant een evenwicht. Ook wie je eruit stemt enzo.

Ben ik de enige die in de war was met die term ‘conclaaf’? Ik dacht dat ze die ronde tafel bedoelden en vond het al raar dat iedereen daar blij mee was. Duurde dus even err ik doorhad dat het overdat verradersconclaaf ging.

Ben ik de enige die in de war was met die term ‘conclaaf’? Ik dacht dat ze die ronde tafel bedoelden en vond het al raar dat iedereen daar blij mee was. Duurde dus even err ik doorhad dat het overdat verradersconclaaf ging.

Ja want een conclaaf betekent zich afzonderen in het geheim :unsure:

Ik vond het wel raar dat William vond dat Sean dat weer zo goed speelde. Ik vond zijn eerbetoon aan Joris tijdens het ontbijt toch wat cringe, en zijn gezicht leek toch ook eerder op komedie spelen. In vorige afleveringen vond ik hem ook al soms duidelijk gespeelde gezichten trekken, maar toen was het nog onopvallend, maar nu met alle ogen op hem gericht, vind ik het raar dat niemand hem verdenkt.

Ik vond het geweldig toen Slongs haar geduld verloor, volgens mij is dat irl ook geen gemakkelijke.
Daartegenover Ingeborg die haar wellness principes overal tussen propt, hilarische televisie.

Ik vond het wel raar dat William vond dat Sean dat weer zo goed speelde. Ik vond zijn eerbetoon aan Joris tijdens het ontbijt toch wat cringe, en zijn gezicht leek toch ook eerder op komedie spelen. In vorige afleveringen vond ik hem ook al soms duidelijk gespeelde gezichten trekken, maar toen was het nog onopvallend, maar nu met alle ogen op hem gericht, vind ik het raar dat niemand hem verdenkt.
Vind ik altijd moeilijk om te oordelen als wij al de voorkennis hebben. Beetje zoals Slongs in haar tunnelvisie bij Ender geen duidelijk 'juij gevoel' zag bij het stuk maken van de 4 kruiken.

Ik vraag me wel af waar ineens die opmerking van Ender over William zijn "raar" stemverdrag van komt. Heb ik ergens iets gemist? want voor zover ik me kan herinneren is William toch hetzelfde aan het stemmen als de rest vd hoop?

Ik vermoed dat het ermee te maken heeft dat hij in discussies wel een mening deelt (goed, want niet op de achtergrond, je lijkt een actieve bondgenoot), maar uiteindelijk wel gewoon de groep volgt i.p.v. mee een trekkersrol te nemen bij het stemmen. Dat kan ook weer tegenstrijdig overkomen. Zeker als je daar vaak bij zegt dat je toch twijfelt, net wanneer het een bondgenoot is.

Ik dacht al: 3-3, dus Verraders zijn toch gewonnen, maar ja, ze gaan er weer een twist aan geven om het toch nog wat spannend te houden :p.
Overigens wel belachelijke opdracht, vond ik. Zeker met die fles met die bergen. Hoe zou iemand daar de juiste beschrijving kunnen geven? Dus was puur sjans om de juiste te hebben.
Ook: vorige seizoenen waren ze toch niet verplicht van dolk in te zetten (en is dat ook maar keer niet gebeurd). Maar dit seizoen zijn ze precies wel verplicht om dat te doen..?

Zal moeilijk worden om met zekerheid
iemand te vermoorden want William en Sean zatten in hetzelfde team dat niet naar de wapenkamer ging. Samen met Slons en Ender. Slons ligt er uit en Enderis de enige die verdacht is bij de bondgenoten.

Terug
Bovenaan