De Verhulstjes

De Verhulstjes Seizoen 3

Ellen gisteren zien rijden in koksijde, ze mag er best wel wezen.

Vic is dan ook een knappe jongeman. Het enige foute daaraan is dat het de zoon is van haar man, anders was er helemaal geen probleem...
Die hele fantasie is toch echt niveautje Beerput van het Internet...

Ik ben nu niet bepaald lichtgeraakt als het over 'straffe' uitspraken enal gaat, maar ging de volledige scène in dat Italiaans restaurant, inclusief het 'nagesprek' over the dark side er nu niet gigantisch over?
Ik vond dat eigenlijk een verademing. Weg met al die politiek correct bullshit in de media en meer van dit zoals we dat, als we even eerlijk zijn, allemaal (*) wel doen IRL

(*) Uitgezonderd een handvol moraalridders natuurlijk

Ellen gisteren zien rijden in koksijde, ze mag er best wel wezen.

Vic is dan ook een knappe jongeman. Het enige foute daaraan is dat het de zoon is van haar man, anders was er helemaal geen probleem...
Smaken verschillen... Ellen is çà va maar als ik zie wat die met haar hond uitspookt zou ik toch liever hebben dat ze met haar handen van mijn lijf zou blijven :)

Dj's zoals Ilsen&Verhulst zijn gewoon een schande voor alle bekwame DJ's in dit land . Slecht maar gewoon superslecht .
Het zijn dan ook geen DJ's en ze pretenderen dat ook niet te zijn... ik geloof dat ze vorig seizoen zelfs de voorbereiding in beeld hebben laten zien waar ze samen zitten met de persoon die hun mixtapes voor hun optredens voorbereid. Eigenlijk doen die mannen gewoon een soort acte de presence waar ze wat plaatjes spelen, dat promotors daar 7.5k voor willen betalen is niet hun fout hé. Als het geen volk zou trekken zouden zoveel niet krijgen...

Hoorde van de week dat die twee beunen op Tomorrowland gingen "draaien". Tja... :sarcastic:

Hoorde van de week dat die twee beunen op Tomorrowland gingen "draaien". Tja... :sarcastic:
Die spelen daar al een aantal jaren:
Ik zie ze meer als publiekstrekkers, ze moeten niet echt draaien en ze gebruiken de micro veel dus het gaat meer om hen dan hun mixing skills.

Tjah, kat kerkhofs is ook DJ ( vraag me nog altijd af hoe die in de media geraakt is, waarschijnlijk door 20 keer in Gert Latenight te komen)
, Sven ornelis ( misschien toffe pee), maar dat is ook geen mixtalent, dat is evenveel dj als wij dj waren tijdens de fuifjes in het 6e leerjaar met onze 2 kanaalsmengpaneeltjes van jb systems. Beetje final countdown "mixen" met simply the best.

Tjah, kat kerkhofs is ook DJ ( vraag me nog altijd af hoe die in de media geraakt is, waarschijnlijk door 20 keer in Gert Latenight te komen)
, Sven ornelis ( misschien toffe pee), maar dat is ook geen mixtalent, dat is evenveel dj als wij dj waren tijdens de fuifjes in het 6e leerjaar met onze 2 kanaalsmengpaneeltjes van jb systems. Beetje final countdown "mixen" met simply the best.
De tv-carrière van Kat begon vooral na dat programma iets voor het EK 2016 waarin ze de vrouwen van de rode duivels bezocht

En die gigantische pot saus, daar kan je een hele scoutsgroep mee voeden.

WbufeKY.png

En die gigantische pot saus, daar kan je een hele scoutsgroep mee voeden.

WbufeKY.png
Ze noemen het nen diepvries, welkom in de 21e eeuw!

/end-rant

Ik maak meestal ook een pot van 10l om dan in porties in te vriezen. Handig om je eigen 'junkfood' in huis te hebben. Op tien minuten ben je aan het eten.

Terug
Bovenaan