Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes! Binnen enkele maanden ga ik ook eens concreet informeren voor een bijkomend krediet, zal ook BNP zijn, maar bij die schatting had ik nog niet stilgestaan. Zal zijn wat het is zeker…In kader van een bijkomend verbouwkrediet, moet ons pand nu geschat worden door de bank. Beetje vreemd omdat er volop een renovatie aan de gang is, maar goed.
Ook wel wat stress voor, want prijs woning + verbouwkosten is uiteraard niet noodzakelijk gelijk aan de totale waarde. Aankoop dateert ondertussen wel alweer van 2021 (en eigenlijk gekocht onder de toenmalige markwaarde, via familie) + erg gegeerde locatie, dus dat zal normaal/hopelijk helpen.
Ik lees tegenstrijdige ervaringen hierover, maar hoop minstens dat de 'expert' vertrouwd is met de buurt.
ik was van plan om ook nog wat elektriciteitsdraad eruit te trekken, maar tzal voor een volgende keer zijn..Hier ook moeten doen bij heropname voor verbouwingen. Had hier ook schrik voor, echter bleek het een formaliteit te zijn. Ging via Gudrun bij ons.Succes! Binnen enkele maanden ga ik ook eens concreet informeren voor een bijkomend krediet, zal ook BNP zijn, maar bij die schatting had ik nog niet stilgestaan. Zal zijn wat het is zeker…
Ja hoor. Het is smaak natuurlijk maar wij gaan bij de renovatie ook de stijl door het hele huis doortrekken. Zo zal de badkamer boven in dezelfde stijl worden uitgewerkt als de benedenverdieping, bv met (bijna) zelfde gietvloer etc. Mij geeft dat rust.Heb nog genoeg vinyl om eventueel ook in badkamer te plaatsen.
Alleen vraag ik me af , is het niet esthetisch mooier om een ander vloertype in bvb een badkamer te plaatsen?
Technisch is het geen probleem, maar als ik het doorleg is de ganse bovenverdieping (slaapkamers, gang) in dezelfde vloer.
Vraag me af of dat op iet gaat trekken.

Inderdaad hier 4x nieuw factuur moeten opvragen, ze willen het echt gedetailleerdTijd om een bedankingsmailtje naar de aannemer te sturen omwille van de heldere facturen, zodat je toch van deze premie hebt kunnen genieten.![]()

Mijn opmerking was eerder als flauwe grap bedoeld, verwijzend naar de malafide factuur die zijn knoeier-aannemer hem had gestuurd. Het volledige verhaal en ontknoping kan je hier lezen:Inderdaad hier 4x nieuw factuur moeten opvragen, ze willen het echt gedetailleerd
Nu al laten keuren om zo snel mogelijk te profiteren van de injectievergoeding voor uw zonnepanelen. Tegen dat uw zolder en kelder af zijn, laat je het opnieuw keuren. Dat kost nu ook het einde van de wereld niet, en met een beetje geluk heb je die keuring tegen dan al terugverdiend met injectievergoedingen.Jah ik zou nog de zolder en kelder pas na een jaar willen in orde brengen met gyproc.
Maar tot dan bengelt daar de kabel ik preflex (niet aangesloten in de zekeringkast).
Dus opzich zijn we nog aan het verbouwen dan, maar ik wil wel men zonnepanelen, laadpaal en elektriciteit (op de 3 andere verdiepingen) al kunnen gebruiken
Maar is zonnepannelen, algemene elektriciteit en laadpaal geen aparte keuring?Mijn opmerking was eerder als flauwe grap bedoeld, verwijzend naar de malafide factuur die zijn knoeier-aannemer hem had gestuurd. Het volledige verhaal en ontknoping kan je hier lezen:
![]()
Nieuwbouw - Verbouwing - Ervaringen met aannemers
eerste stap is denk ik altijd de brandverzekering aanspreken. Die gaat u schade normaal gezien direct vergoeden. Kan zijn dat ze het achteraf proberen verhalen op de aannemer.www.beyondgaming.be
Nu al laten keuren om zo snel mogelijk te profiteren van de injectievergoeding voor uw zonnepanelen. Tegen dat uw zolder en kelder af zijn, laat je het opnieuw keuren. Dat kost nu ook het einde van de wereld niet, en met een beetje geluk heb je die keuring tegen dan al terugverdiend met injectievergoedingen.
Mijn vorige bijdrage werd verwijderd als je je afvraagt waarom ik hier nog eens op antwoord (deze keer geantwoord volgens het boekje).
Succes! Binnen enkele maanden ga ik ook eens concreet informeren voor een bijkomend krediet, zal ook BNP zijn, maar bij die schatting had ik nog niet stilgestaan. Zal zijn wat het is zeker…
Succes! Binnen enkele maanden ga ik ook eens concreet informeren voor een bijkomend krediet, zal ook BNP zijn, maar bij die schatting had ik nog niet stilgestaan. Zal zijn wat het is zeker…
.Welke rente ontvangen en voor welk bedrag als ik vragen mag? Kwestie om eens te weten of het interessant is om naar andere banken te gaan.Inmiddels ontvangen en goede uitkomst, want zelfs vrij hoog bedrag geschat.

HahahaTijd om een bedankingsmailtje naar de aannemer te sturen omwille van de heldere facturen, zodat je toch van deze premie hebt kunnen genieten.![]()