Als het zéér lang duurt voor een offerte, en die is dan ook nog eens overdreven/absurd duur, dan is dat gewoon zonde van die aannemer/mens zijn tijd. Je weet dan toch ook al dat de klant 'neen' zegt? OF vraagt de offerte bij te sturen?
Dus of wel stel je snel een 'dure' offerte op, als de klant toehapt is het een 'win'. Als de klant niet toehapt, des te beter. Of te wel doe je het deftig, steek je er uw tijd in en stel je een redelijke prijs op hé.
Allé zo redeneer ik toch.
Ik hoop wel dat je OOIT antwoord?
Ik vind het namelijk erg onprofessioneel, als ik mijn contactgegevens zou achterlaten en na bijvoorbeeld een jaar krijg ik nog steeds géén antwoord. (Na om de 3 maand eens een reminder te sturen) en als ook de telefoon nooit wordt opgenomen ..
Ik apprecieer 100x meer een antwoord zoals: "Fuck off gast, ik ben niet geinteresseerd in jou wensen, zoek een andere sukkel om dit te doen!" Dan dat ik helemaal géén antwoord krijg.