Solved De :unsure: smiley is kapot/oude smileys

This post has been solved
Deze suggestie is geïmplementeerd. Stemmen worden niet meer geaccepteerd.
wlo6bPJ.gif
6jcaux8.gif
 
Zal eventueel eens kijken voor een kleine Chrome plugin ook, want precies niet veel schot in de zaak hier..

EWd73RO.gif
 
Met alle respect, maar een vzw oprichten, de hele infrastructuur van het forum opzetten, de hosting in orde brengen en constant in het oog houden, ondertussen de legale kwesties uitklaren (waar jij je niet zo heel veel van hoeft aan te trekken bij het kopiëren van een smiley die niet je eigendom is), en ondertussen al onze taken als gewone moderatie nog uitvoeren naast het helpen van alle users die overgezet willen worden, kreeg éven voorrang op een smiley. Zodra we daarmee klaar zijn, opnieuw iets hebben opgezet waarbij we de funding mooi kunnen stroomlijnen en de lijnen kunnen uittekenen voor de toekomst, zullen we ermee van start gaan.
 
Met alle respect, maar een vzw oprichten, de hele infrastructuur van het forum opzetten, de hosting in orde brengen en constant in het oog houden, ondertussen de legale kwesties uitklaren (waar jij je niet zo heel veel van hoeft aan te trekken bij het kopiëren van een smiley die niet je eigendom is), en ondertussen al onze taken als gewone moderatie nog uitvoeren naast het helpen van alle users die overgezet willen worden, kreeg éven voorrang op een smiley. Zodra we daarmee klaar zijn, opnieuw iets hebben opgezet waarbij we de funding mooi kunnen stroomlijnen en de lijnen kunnen uittekenen voor de toekomst, zullen we ermee van start gaan.
Ik neem aan dat dit ook maar om te lachen bedoeld was Buycki. Anders is het idd maar een zure opmerking... Het is heel lastig om de toon van de post te begrijpen als getypte tekst natuurlijk 😅
 
Dat neem ik ook aan, maar het verschijnt gewoon op veel plaatsen. Mijn excuses als het te fel overkomt. Dat is ook niet de bedoeling.

Mijn allerbeste wensen voor alle kapoentjes hier!
 
Met alle respect, maar een vzw oprichten, de hele infrastructuur van het forum opzetten, de hosting in orde brengen en constant in het oog houden, ondertussen de legale kwesties uitklaren (waar jij je niet zo heel veel van hoeft aan te trekken bij het kopiëren van een smiley die niet je eigendom is), en ondertussen al onze taken als gewone moderatie nog uitvoeren naast het helpen van alle users die overgezet willen worden, kreeg éven voorrang op een smiley. Zodra we daarmee klaar zijn, opnieuw iets hebben opgezet waarbij we de funding mooi kunnen stroomlijnen en de lijnen kunnen uittekenen voor de toekomst, zullen we ermee van start gaan.
Komaan gast 😅
 
Hier ben ik weer..
gDlIwb2.gif


Heb even een mini ‘site’ gemaakt met alle smileys, je kan gewoon op eentje klikken/tappen, en dan zal hij de bbcode van die smiley kopiëren naar uw clipboard. Dan kan je het daarna in uw post plakken. Op deze manier werkt het ook enigzins op een mobiele manier, nog wat ‘omslachtig’ wel, maar bon. Er komt een melding als het kopiëren is gelukt.

Als er opmerkingen zijn..
wlo6bPJ.gif


Edit Crew: link weggehaald
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier ben ik weer..
gDlIwb2.gif


Heb even een mini ‘site’ gemaakt met alle smileys, je kan gewoon op eentje klikken/tappen, en dan zal hij de bbcode van die smiley kopiëren naar uw clipboard. Dan kan je het daarna in uw post plakken. Op deze manier werkt het ook enigzins op een mobiele manier, nog wat ‘omslachtig’ wel, maar bon. Er komt een melding als het kopiëren is gelukt.


Als er opmerkingen zijn..
wlo6bPJ.gif
Test
gDlIwb2.gif


En het werkt! Precies een beetje onze eigen BetterTTV ;)
 
Hier ben ik weer..
gDlIwb2.gif


Heb even een mini ‘site’ gemaakt met alle smileys, je kan gewoon op eentje klikken/tappen, en dan zal hij de bbcode van die smiley kopiëren naar uw clipboard. Dan kan je het daarna in uw post plakken. Op deze manier werkt het ook enigzins op een mobiele manier, nog wat ‘omslachtig’ wel, maar bon. Er komt een melding als het kopiëren is gelukt.


Als er opmerkingen zijn..
wlo6bPJ.gif
Cewl.
z666Uk8.gif
 
Hier ben ik weer..
gDlIwb2.gif


Heb even een mini ‘site’ gemaakt met alle smileys, je kan gewoon op eentje klikken/tappen, en dan zal hij de bbcode van die smiley kopiëren naar uw clipboard. Dan kan je het daarna in uw post plakken. Op deze manier werkt het ook enigzins op een mobiele manier, nog wat ‘omslachtig’ wel, maar bon. Er komt een melding als het kopiëren is gelukt.


Als er opmerkingen zijn..
wlo6bPJ.gif
gDlIwb2.gif
 
Terug
Bovenaan