Kapotte versnellingsbak- aanrader takeldienst voor sloop in Leuven

Zubrowka

Well-known member
Gisteren iets gaan eten in Leuven, bij het parkeren merk ik plots dat er iets mis is met de versnellingen, toch kunnen parkeren en s'avonds bij het naar huis rijden, leek ik in eerste instantie gewoon te kunnen rijden, totdat ik in tweede-derde versnelling zat en ik moest afremmen voor een verkeerslicht, plots voel ik dat er iets mis is met de versnellingen, hij 'schoot' zelfs vooruit waardoor ik mijn gaspedaal moest induwen anders zat ik op de voorligger, ik kon dan ook niet meer schakelen, motor al schokken uitgezet en na paar keer proberen, toch de auto in gang gekregen en in de volgende straat kunnen parkeren.

Nu is mijn kennis van auto's nihil, maar als ik op internet zoek zie ik direct prijzen van 1000-3000 euro voor een repartie/vervanging van een versnellingsbak. Aangezien het oude Opel Meriva is (2008) die ik sowieso al van plan was om wrs dit jaar weg te doen/verkopen ben ik dus nu eerder op zoek naar oplossing om die auto die nog geparkeerd staat in Leuven weg te krijgen. Ik zoek dus naar een takeldienst/sloopdienst die de auto daar willen komen oppikken? Iemand ervaring hiermee? of andere tips? (ik heb geen verzekering die de auto kan komen takelen).

Alvast bedankt!
 
Garages in de regio rondbellen. Zijn er altijd wel die het voor sloop willen overnemen en kunnen ophalen (als ze een takelwagen hebben)
 
Terug
Bovenaan