De Tijdloze 2022

Zouden ze zich misrekend hebben bij stubru? In artikel staat 19 keer metallica, en als ik zoek in de lijst vind ik Metallica maar 15 keer, maar Kate Bush is nog niet gepasseerd. En is er maar 1 nieuwkomer meer over.

Dus mijn theorie: iemand heeft search gedaan op het woord Metallica en dan over het hoofd gezien dat 't-shirt van metallica' ook in de lijst staat. En dan zit ge inderdaad aan 19

Laatst bewerkt:
Zouden ze zich misrekend hebben bij stubru? In artikel staat 19 keer metallica, en als ik zoek in de lijst vind ik Metallica maar 15 keer, maar Kate Bush is nog niet gepasseerd. En is er maar 1 nieuwkomer meer over.

Dus mijn theorie: iemand heeft search gedaan op het woord Metallica en dan over het hoofd gezien dat 't-shirt van metallica' ook in de lijst staat. En dan zit ge inderdaad aan 19
Fuck die stagair

Och man, veel sterkte daar. :( Ik gun je Metallica op 1 dit jaar.
Mercikes, ook al is One misschien iets te relatable de voorbije dagen tgaat deugd doen om ze te horen.

Hij was bij mij sinds ik 9 was en ik ben er nu 23. Een laatste stuk kindertijd, een volledige puberteit en vroege volwassenheid ik hebt allemaal meegemaakt met hem in de buurt. Als hij mij een trap hoorde op of af komen sprong hij altijd recht voor ne knuffel en hij lag nergens liever dan mijn schoot. We hebben hem gisteren zijn plekje in de tuin gegeven alst zomer is gaat de zon er mooi op schijnen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan