De Tijdloze 2020

Nu nog shine on you crazy diamond nu da wilt dus zeggen dat we ma den helft horen want het nieuws is heilig
een van de grootste redenen waarom ik liever naar mn cd`s luister dan naar de radio. Goede liekes die afgebroken worden of waar de presentator in de laatste seconden gaat zitten praten: het is een frustratie van uit de tijd dat ik nog liekes probeerde op te nemen op een cassettebandje.
Alhoewel ik wel het gevoel heb dat dit de laatste jaren verbeterd is. Misschien omdat veel van de presentatoren ook die frustratie in hun jeugd hebben gehad :p
 
Ale we kunnen het weer voor bekeken houden, @utred? en @Kid_C liggen al dronken onder de salontafel, niet geheel onbegrijpelijk, ik had het ook lastig om tijdens The Killers geen 35 pinten binnen te kappen.

Hou het veilig en maak er nog iets moois van!
 
Ja, ik ben afgehaakt en zit te eten bij mijn knuffelcontact. 😂

Terug thuis voor middernacht ofcourse. 😬
 
't Was plezant, voor herhaling vatbaar. Ik was bij 'Society' al goed in de aperitief gevlogen, strijk gegaan omdat ik er iets totaal anders in hoorde (dat ik nu bij het herbeluisteren dus niet meer hoor natuurlijk). Hoe komt het dat Fleetwood Mac zo gestegen is?
 
die tijdloze is sinds enkele jaren helemaal doorgestoken kaart , blijkbaar gekaapt door hevige Pearl Jam fans die nummers niet kunnen vergeten waar ook in 1991 niemand wilde van weten.

Nu, dat is niets nieuws bij Strubru. Ik herinner me uit die tijd dat U2 23 weken lang op 1 in de afrekening stond met een uiterst middelmatig nummer.
 
Terug
Bovenaan