Auto De Tesla thread

Uiteindelijk komt het neer op goesting hé. De Model 3 is een zeer degelijke en complete wagen waarbij men, toegegeven, qua interieur extreme keuzes heeft gemaakt.

Ik was er initieel ook niet zo voor. Na de testrit was ik net als @Horse best wel enthousiast en intussen, na 1 maand, ben ik er super tevreden van 😉 alles went.
 
Ze zullen iets goeds doen. Hier in de buurt is 7/10 EV’s een Tesla.
Rijden ook wat polestars rond, 2 ID4’s en een ID3 heb ik ook al gezien.
 
Ik was er initieel ook niet zo voor. Na de testrit was ik net als @Horse best wel enthousiast en intussen, na 1 maand, ben ik er super tevreden van 😉 alles went.

Zowel ik als mijn vrouw konden toch niet aan het interieur van de M3 wennen. De lage zit in combinatie met geen scherm voor je als bestuurder vond ik echt heel onaangenaam. In het begin stoorde mij dat niet, maar na enkele maanden toch wel.
Maar vooral veel ratels en belachelijk slechte isolatie, maar dat is ondertussen wel al opgelost.

Ik denk dat we een met een (tweedehands) Model S misschien ook wel tevreden zouden zijn, maar onze e-tron nu heeft alles wat we maar kunnen wensen en Audi is gewoon topkwaliteit. Juist dat verbruik...
 
Vandaag was er ene aan het school die zijn Audi A6 break ingeruild heeft voor een Model Y performance en die zegt dat het rijden wel veel aangenamer is. En de auto is volgens hem stil. Vond de Model 3 nu niet spectaculair stil, de model y niet gereden.
 
Dan noem ik een Peugeot 508 vanaf nu een 5-serie!
Mag je doen, maar ik denk dat weinig mensen gaan snappen dat je het over een peugeotje hebt :p
Een jaar geleden ergerde ik mij ook aan de M3 afkorting, maar uiteindelijk ben ik er aan gewend geraakt en let ik nu op de context om te weten of het over een BMW of Tesla gaat.
 
Mag je doen, maar ik denk dat weinig mensen gaan snappen dat je het over een peugeotje hebt :p
Een jaar geleden ergerde ik mij ook aan de M3 afkorting, maar uiteindelijk ben ik er aan gewend geraakt en let ik nu op de context om te weten of het over een BMW of Tesla gaat.
Ja het is mij meestal ook wel duidelijk hoor :p
 
Dat opladen thuis moet bij mij buiten gebeuren (geen plaats meer in garage) - zijn die kabels gemaakt om alle dagen buiten te leggen? ook bij regen en -10 graden bv?
 
Ik heb 2 jaar buiten geladen met die mobiele lader van Tesla zonder problemen.
Dat opladen thuis moet bij mij buiten gebeuren (geen plaats meer in garage) - zijn die kabels gemaakt om alle dagen buiten te leggen? ook bij regen en -10 graden bv?
Er is wel een risico op vastvriezen van de laadkabel wanneer je 's nachts oplaadt. Ik heb hier persoonlijk nog niet voorgehad.
De laadpaal die ik hier heb hangen werkt tussen -25°C en +55°C en is IP55, IP55 wil wat betreft bescherming tegen water zeggen :
SproeidichtGeen schade indien bespoten (12,5 l/min) onder eender welke hoek
 
Die headup display is toch spijtig hoor. Dat vind ik echt een gemis. Werken die externe HUD goed of is dit brol?
 
Terug
Bovenaan