Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idd afgelopen zomer heeft die daar ook altijd gestaan, was volgens mij om het verschil tussen de 2021 en oudere generatie duidelijk te maken. Want ze stonden naast elkaar.Ik heb in oktober besteld in Latem en zelfs toen stond er nog steeds een 2020-model in de showroom steekt allemaal niet zo nauw denk ik.
Ik denk dat je een beetje achterloopt. De eerste Tesla's zijn bijna 10 jaar oud. Ze zitten sinds augustus 2013 in Europa en al een jaartje eerder in Amerika.Als ik zie hoe duur de eerste PlayStations en iPhones waren, terwijl ze achteraf gezien weinig waard waren, ga ik denk ik nog 2 jaar wachten om een T te kopen.
Over welke bugs heb je het dan? Lees eens over andere merken. Die hebben evengoed software problemen.ik lees veel over Tesla en mijn aankoopdrang is al veel verminderd. Veel te veel bugs.
Als ik zie hoe duur de eerste PlayStations en iPhones waren, terwijl ze achteraf gezien weinig waard waren, ga ik denk ik nog 2 jaar wachten om een T te kopen.
Na de testrit post ik hier een verslag.
Bugs zie ik ook niet. De Auto-pilot heeft af en toe wel zijn nukken, maar is daarin wel redelijk consistent. Dat is bij andere merken ook zo.ik lees veel over Tesla en mijn aankoopdrang is al veel verminderd. Veel te veel bugs.
Als ik zie hoe duur de eerste PlayStations en iPhones waren, terwijl ze achteraf gezien weinig waard waren, ga ik denk ik nog 2 jaar wachten om een T te kopen.
Na de testrit post ik hier een verslag.
Die regensensor, verdorie, is dat nu zo moeilijk om dat deftig te programmeren? Ik heb nu zo’n 800km op de teller na de eerste week en ik erger me er nu al dood aan.Bugs zie ik ook niet. De Auto-pilot heeft af en toe wel zijn nukken, maar is daarin wel redelijk consistent. Dat is bij andere merken ook zo.
Wat er mij stoort aan mijn Tesla
Verder niet echt veel dingen om over te klagen.
- De geluidsisolatie is ondermaats
- De demping van de wagen op slecht wegdek is veel te stug
- De automatische regensensor is een lachertje
Probleem is dat Musk geen intellectuele rechten aan Bosch wilt betalen, en met de auto-pilot camera probeert hetzelfde te doen als een specifiek daartoe ontworpen camera van het Bosch systeem... dat blijft dus behelpen.Die regensensor, verdorie, is dat nu zo moeilijk om dat deftig te programmeren? Ik heb nu zo’n 800km op de teller na de eerste week en ik erger me er nu al dood aan.
Die regensensor, verdorie, is dat nu zo moeilijk om dat deftig te programmeren? Ik heb nu zo’n 800km op de teller na de eerste week en ik erger me er nu al dood aan.
Probleem is dat Musk geen intellectuele rechten aan Bosch wilt betalen, en met de auto-pilot camera probeert hetzelfde te doen als een specifiek daartoe ontworpen camera van het Bosch systeem... dat blijft dus behelpen.
De voorbije dagen was het bij mij vooral veel te laat in actie schieten. Op een bepaald moment zie ik bijna niets meer door de regendruppels en dan moet ik de ruitenwissers handmatig activeren want auto-modus reageert niet... En andere momenten dan weer wel.Nu eerlijk gezegd vind ik de regensensor in de meeste wagens ondermaats (ook in mijn G20 330e).
Het werkt wel, maar echt de juiste snelheid vindt hij zelden, er is vooral een groot verschil tussen regen met grote druppels en regen met zeer fijne druppels.
Daarvoor heeft men uiteraard dat knopje waarmee je de gevoeligheid kan aanpassen, waardoor het dus eerder een soort van semi-automatisch systeem is!
Nu, als dat systeem op de Tesla nog echt een stuk slechter is dan het Bosch systeem gebruikt op de meeste wagens, dan kan ik inderdaad aannemen dat je je daar serieus kan aan ergeren!
Zopas een testrit gedaan met Model 3: fantastische wagen moet ik zeggen
Wat is de gemiddelde kostprijs van thuis opladen eigenlijk?
Hij sprak over 10km per uur dus na een nacht van 10u kan je terug 100km rijden.
Goh ja daar zeg je het al, jij noemt dat armzalig. Wat dan precies?Moet zeggen dat ik wel onder de indruk was van de power in de Testa M3, maar al de rest toch wat tegensloeg. Velen noemand dat minimalistisch, ik noem dat armzalig). Nu, de vorm van de auto is wel een pak beter als al die stomme SUV's en dat merk je wel aan de range natuurlijk.
Voor veel mensen is chroom, wijzerplaat, knoppen en vooral wat fake hout een absolute nood in een interieur hoor .Goh ja daar zeg je het al, jij noemt dat armzalig. Wat dan precies?
Alles voelt (in de huidige modellen) degelijk aan en het werkt wel gewoon goed. De rest is smaak
Mijn Passat had alle knopjes van een deftige klassieke wagen maar de boordcomputer marcheerde maar half, dat gaat dan eerder richting 'armzalig'. Betreft trouwens de facelift, niet de uitvoering van jouw Arteon.
Heb alleen knoppen. Een paar knoppen zijn toch wel nodig. De Tesla oogt gewoon kaal vanbinnen, vind er niet veel aan.Voor veel mensen is chroom, wijzerplaat, knoppen en vooral wat fake hout een absolute nood in een interieur hoor .
Polestar of Q4 (als je niet te gek gaat in opties)De vraag is: wat is het alternatief? Wat is een mooie elektrische wagen in de prijscategorie van 50k