Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit een echte affiche ? Stel ik mij toch serieus vragen bij. Zou wel eens op een "lawsuit" kunnen uitdraaien volgens mij.
Het is het werk van activisten..Is dit een echte affiche ? Stel ik mij toch serieus vragen bij. Zou wel eens op een "lawsuit" kunnen uitdraaien volgens mij.
They're not wrong...
Zetel verwarming achteraan was er al, maar de chauffeur moest het aanzetten.De reviews van de nieuwe Tesla model Y is vrij positief. Ik moet zeggen dat ik ook wel positief naar de wagen kijk. Er zitten best wel wat leuke extra's in die je vaak enkel ziet bij duurdere modellen:
Wat ze ook gedaan hebben t.o.v. de model 3 spreekt me aan
- Achterbank elektrisch bediend zowel neer leggen als omhoog brengen
- Schermpje op de achterbank met verwarmde zetels
- Zetelventilatie vooraan
- Nog altijd een hendel voor de richtingaanwijzers
Nee. Niet op de nieuwe versie.Is die €500 extra korting die je kan krijgen via sites zoals https://www.teslakorting.be eigenlijk ook geldig op de nieuwe Tesla Model Y?
Als ik het probeer zie ik enkel het oude model Y staan. Mijn ouders zijn namelijk geïnteresseerd om 1 te bestellen.
Op de highland kan je die vanop dat schermpje achteraan dacht ik aanzetten. But i do not know for sure.. .kem nog nooit achteraan gezetenZetel verwarming achteraan was er al, maar de chauffeur moest het aanzetten.

Toevallig net mijn M3 binnen gestoken om wielen uit te lijnen en ze stelden vast dat mijn banden op waren dus heb dan maar via tesla nieuwe genomen. MICHELIN – 235/45ZR18 98Y PS4 T0 SUMMER (1234251-00-A) 4.00st 232.07/st = 928.28 excl btwModel Y RWD... ondertussen 36000 km op de teller, dus wordt eens tijd voor nieuwe banden.
Iemand een idee van de prijs bij Tesla zelf? Of ga je toch maar beter naar een "gewone" bandencentrale?
Ja, climate control kan je doen via het schermpje achteraan.Op de highland kan je die vanop dat schermpje achteraan dacht ik aanzetten. But i do not know for sure.. .kem nog nooit achteraan gezeten![]()
Dat zou mij 940€ incl btw kosten bij mijn bandencentrale voor de banden + plaatsing.Toevallig net mijn M3 binnen gestoken om wielen uit te lijnen en ze stelden vast dat mijn banden op waren dus heb dan maar via tesla nieuwe genomen. MICHELIN – 235/45ZR18 98Y PS4 T0 SUMMER (1234251-00-A) 4.00st 232.07/st = 928.28 excl btw
Daar nog 2.36 per band om de oude in de vuilbak te gooien en 120 eur excl om het nieuw setje te plaatsen.
Vond het pittig maar als ik die banden google zijn ze ook gewoon niet de goedkoopste
Dat zou mij 940€ incl btw kosten bij mijn bandencentrale voor de banden + plaatsing.
Heeft jouw bandencentrale een configurator misschien? Hoe weet je zo snel die prijzen? Ik moet altijd eens bellen maar wil dat ook geen 5 keer doen om telkens prijs op te vragen..Dat zou mij 940€ incl btw kosten bij mijn bandencentrale voor de banden + plaatsing.
Ik koop mijn banden online en laat ze dan plaatsen bij iemand die dat in bijberoep doet.Heeft jouw bandencentrale een configurator misschien? Hoe weet je zo snel die prijzen? Ik moet altijd eens bellen maar wil dat ook geen 5 keer doen om telkens prijs op te vragen..