Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn verschillende lengtes geleverd had ik gelezen.Klopt, zelfde hier maar zeker geen 7,5m.
Ik vind die wel heel kort, ik moet opletten hoe ik me parkeer want regelmatig is de kabel te kort. Bij andere merken krijg je doorgaans langere kabels merk ik.
Aan de parking van 't zand mij al eens in achteruit moeten parkeren met m'n 3 omdat ik er net niet geraak met m'n mennekens kabel van 2019.Ikh eb nog nooit het gevoel gehad dat die kabel te kort was. Blijven altijd nog zeker 3 krullen op de grond liggen, ook al parkeer ik met de butthole weg van de paal.
Aan de parking van 't zand mij al eens in achteruit moeten parkeren met m'n 3 omdat ik er net niet geraak met m'n mennekens kabel van 2019.
3m versie denk ik.
Kheb de mijne eens afgerold en hij meet 7.5m.
Ik heb de mijne nu ook eens afgerold en gemeten zodat ik dat nu ook eens weet.Je onderschat de lengte rap hoor. Hij is langer dan je denkt
Ohja, thuis heb ik ene van 10m, die van ons is daar uiteraard content mee.Ik heb de mijne nu ook eens afgerold en gemeten zodat ik dat nu ook eens weet.
Totale lengte is 4m inclusief de stekkers die elk ook al 20cm zijn, dus bruikbare kabellengte is een goeie 3,5m.
En dat is te kort wat mij betreft.
Nee, hotspot via uw gsm opzetten of de 10euro per maand betalen, zijn de enige opties.Kan je in een Tesla (Model Y) een eigen simkaart insteken? Bij mijn Volvo kon dat wel.
Omdat die ook maar enkel handig zijn in die situatie. Met 5 meter heb je al meer use cases. En ook niet alle auto’s hebben de laadpoort achteraan.Waarom bestaan er precies geen laadkabels van 2 meter? Zou veel handiger zijn als je achterwaarts parkeert..
Eerste hit op Google: https://www.laadkabeldiscounter.nl/ratio-basic-line-laadkabel-type-2-3-fase-32a-2-m.htmlWaarom bestaan er precies geen laadkabels van 2 meter? Zou veel handiger zijn als je achterwaarts parkeert..
tesla vision is top 
Nee hoor, parkeersensoren hebben we nie nodigtesla vision is top
Ik sta op 30cm van het paaltje… achteruitrijden en vooruit rijden helpt niets, de tesla ziet het paaltje blijkbaar niet.
Vraag me af als je de auto nu zou summonen en hij rijdt zichzelf in friet als Tesla tussenkomt…
Bekijk bijlage 23354