lookoutordie
Member
Zal QS worden ofwel stealth grey. Spijtig dat QS nog wat duurder is maar blijkbaar wel duidelijk beter tov de zwarte. De testwagen was stealth grey.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over FSD en EAP kunnen we kort zijn, gewoon niet doen.Bijkomende vraag: meningen over de full self-drive (wat hier in BE nog niet mag zeker?) en Enhanced autopilot (optie van 3,8k wat niet niks is…)?
Dacht hier eerder gelezen te hebben dat ook de EAP van 3,8k eigenlijk niet aan te raden valt voor wat het is….
Vraag is, wat is die ‘iets’ bij de EAP?Over FSD en EAP kunnen we kort zijn, gewoon niet doen.
FSD is een no- brainer, veel geld voor letterlijk niets.
Met EAP krijg je wel iets maar dat is ook zijn geld absoluut niet waard.
Als je klikt op vergelijk modellen, zie je alle features.Vraag is, wat is die ‘iets’ bij de EAP?
Enige must voor mij is een vorm van Adaptieve CC…
Ligt dat nu aan mij of is Tesla in het algemeen heel onduidelijk over welke opties er allemaal inbegrepen zijn…?
Als ik bij VW of Audi kijk, krijg ik altijd een hele lijst met opties zoals elektrische spiegels, elektrische koffer, zetelverwarming, heads-up display,…noem maar op. Hier is het precies gissen?
Om de 2 jaar of 60k km.Ik heb nu mijn Tesla Model 3 ongeveer 2,5 jaar en zou graag eens een onderhoud laten uitvoeren. Echter moet ik daarvoor naar brugge rijden. Hoe lang zou zo een standaard onderhoud duren? En hoe werkt het precies? Ik veronderstel dat je daar ter plaatse moet wachten tot dat hij klaar is?
En om de hoeveel tijd is het aanbevolen om een onderhoud te laten uitvoeren?
Natuurlijk, in zoverre dat dat nodig is, aangezien je remmen veel trager slijten dan een ICE wagen.Je wil toch ook wel een keer de remmen laten nakijken en de andere slijtage onderdelen. De wielen moeten er toch voor de remmen te checken, dus rouleren is dan maar een kleintje
Natuurlijk, in zoverre dat dat nodig is, aangezien je remmen veel trager slijten dan een ICE wagen.
Maar dat kan je ook laten doen bij je plaatselijke bandenboer, of als die niet wilt bij een service center zoals Auto5 oid.
Ik weet niet wat een onderhoud bij een Tesla garage kost, maar ik heb al prijzen horen waaien (en op youtube gezien) van €1000. Imho zijn dat zotte kosten.
Dat valt nog mee dan. In ieder geval krijg je eerst een offerte dus het kan geen kwaad om het eens aan te vragen.Voor een onderhoud hoor ik prijzen van 160-220euro. Dat lijkt me wel mee te vallen.
Als je aan 1000euro zit, zijn er toch echt wel dingen kapot.
Zelf nog geen onderhoud laten doen want ik heb de wagen na 2 jaar ingeruild voor een nieuwere.
Mijn schoonbroer heeft het juist laten doen, € 180 voor een onderhoudNatuurlijk, in zoverre dat dat nodig is, aangezien je remmen veel trager slijten dan een ICE wagen.
Maar dat kan je ook laten doen bij je plaatselijke bandenboer, of als die niet wilt bij een service center zoals Auto5 oid.
Ik weet niet wat een onderhoud bij een Tesla garage kost, maar ik heb al prijzen horen waaien (en op youtube gezien) van €1000. Imho zijn dat zotte kosten.
dat valt nog redelijk mee lijkt me.Ik denk het niet. Ik zou via de app een onderhoud aanvragen.Heb de mijne nu 2 jaar en een beetje, 70k km.
Ik wachtte gewoon af op een melding ivm onderhoud. Maar die gaat dus niet komen?
In het service menu in de auto kan je opvragen welk onderhoud aangewezen is, je krijgt er dus geen melding van maar je kan het daar wel opzoeken.Heb de mijne nu 2 jaar en een beetje, 70k km.
Ik wachtte gewoon af op een melding ivm onderhoud. Maar die gaat dus niet komen?
Nope die komt niet. Mijn Model 3 is intussen 4j en bijna 100k km en die heeft nog geen garage gezienHeb de mijne nu 2 jaar en een beetje, 70k km.

Hier ook, 6+ jaar en 107K km. Behalve herstellingen onder garantie (achterruit en koplamp) en een terugroepactie voor een kabeltje van een camera op de kofferklep, nikske.Nope die komt niet. Mijn Model 3 is intussen 4j en bijna 100k km en die heeft nog geen garage gezien![]()