De tafel van vier

Rust zacht Marcel 😢
De familie Verhulst zal het ergens verwacht hebben, die sukkelde al heel lang.

Over de show zelf, na een aantal weken lijkt die geen brokken te hebben gemaakt. Ik weet niet hoe lang ze het gaan vol houden, ze kunnen mss de verkiezingen van 2024 nog doen en lokale mensen interviewen.
 
Hoe zit het met de kijkcijfers? Want dat is de enige referentie die telt
De CIM houdt die bij en de show komt al 3 weken niet voor in de top 20, dus minder dan 160.000 kijkers.

Dus het lijkt me zelfs al een "geluk" als het na de winterstop terug komt. Volgens Vier kijken velen online met Goplay maar die cijfers zijn niet publiek. Een half miljoen per dag zullen het er ook niet zijn.
 
Ik neem het elke dag op en spoel de onderwerpen door die niet boeien. Ik zou er niet elke dag voor gaan zitten in elk geval.
Het helpt de kijkcijfers ook niet dat het valt tijdens Thuis en Familie natuurlijk. En de uitzending van 23:30 zal ook niet veel kijkers lokken.
Maar ik denk wel dat er een hoop mensen na Thuis/Familie overschakelen naar Vier voor de Slimste Mens en nog een deel Tafel van vier meepikken
 
Persoonlijk De Wever, toen onze groene voorzitter plots van onderwerp veranderde en begon op de man te spelen in de zin van "jij noemt mij een leugenaar!"...... dan weet je dat je geen deftige argumenten hebt....

Ik vond het wel spijtig dat er geen antwoord kwam op de vraag van BDW over de waterstof..... geen wind/zon, dus waar komt de "groene" waterstof dan vandaan? Spijtig dat Gert na 3 pogingen over iets anders begon...
 
Djua net gemist, en, wie heeft er gewonnen op punten?
Van Jerremy bleef op het einde eerder wat brandhout over. Een debat tegen BDW ga je niet snel winnen, en de wetenschapster die erbij zat gaf hem eigenlijk ook gewoon ongelijk.

Ik heb me er gewoon weer aan geërgerd wegens dat overduidelijke dogma van Groet tov kernenergie.
 
Zalig hoe dewever die prutser van groen gewoon een leugenaar noemde en zijn repliek iets was over hoe zijn kinderen te jong zijn om naar hun papa op tv te kijken door de verwensingen, ipv even proberen een counter te geven (die er niet was, want hij en zijn partij zijn gigantische leugenaars).

Top dat Gert ze gewoon liet doen, wat een tegenstelling met de zevende dag waar elke niet linkse partij constant onderbroken word door duidelijk partijdige moderators.
 
  • Leuk
Waarderingen: DnR
Toen De Wever herhaaldelijk vroeg hoe en waar waterstof vandaan kwam, negeerde die Jeremie Vaneeckhout gewoon de vraag en begon die over iets anders te lullen, bepaalde ja/nee vragen van De wever ook gewoon niet op geantwoord ... als hem dan een leugenaar wordt benoemd, is hem hard op zijn tenen getrapt, was maar triestig debat van de covoorzitter van groen.
 
De Wever heeft hem afgemaakt, wat ook niet moeilijk is want bij politici van Groen moet je gewoon met feiten komen en eenvoudige ja/nee vragen waar ze toch niet kunnen op antwoorden. Net zoals met Calvo indertijd die zichzelf vlak voor de verkiezingen politiek in de vernieling heeft gereden door een vraag over bedrijfswagens. Ze hebben voor niks onderbouwde en degelijke oplossingen.
 
Een aantal eenvoudige stemmen bij voor Nva, Bart de Wever inzetten tegen zo ne iemand voor een paar 100000 kijkers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toen De Wever herhaaldelijk vroeg hoe en waar waterstof vandaan kwam, negeerde die Jeremie Vaneeckhout gewoon de vraag en begon die over iets anders te lullen, bepaalde ja/nee vragen van De wever ook gewoon niet op geantwoord ... als hem dan een leugenaar wordt benoemd, is hem hard op zijn tenen getrapt, was maar triestig debat van de covoorzitter van groen.
Zo heeft De Wever ze graag tussen zijn boterham denk ik. Is ook eigen fout van Jeremie: chapeau dat hij in debat durft met De Wever maar bereid je dan wel tot in detail voor.
 
Terug
Bovenaan