De Slimste Mens Ter Wereld 2021

Acid komt terug maandag, omdat Mwema niet kan vanwege te drukke agenda

Het verbaast mij ergens dat Steven Van Gucht nog aantreedt.
Het zou niet de eerste keer dat een finalist afhaakt omdat zijn "werk" het niet meer toelaat...

(was dat De Wever niet die verstek had gegeven?)

Iedereen content?

Alé bon, zoals ik dus al wel verwachtte :D :

Volgend jaar is het het het 20e seizoen, zou me geen slecht idee lijken (en ook niet verbazen als het er komt) als men nog eens een "best of" seizoen doet met bv enkel finalisten vanuit de finaleweken ofzo. Dan zit ge sowieso terug met een uitgebreide en interessante poule aan kandidaten.

Quasi onbekende "BV's" zullen er dan alleszins niet meer bij zijn, tenzij men natuurlijk vooral gaat vissen in de vijver met B-kandidaten van de laatste tien jaar.

Ik neem mijn woorden over de kandidaten van dit jaar niet terug maar Jennifer Heylen is toch een ontdekking als jurylid ze :love: .

Had zich tot 1 moeten laten zakken dan had hij nog grote kans gehad. Op 21 stoppen is quasi zelfmoord als de andere mag beginnen

Neen he.
Anne-Laure moest bij die vraag waar hij stopte sowieso nog aan de beurt komen en had (indien Alexander zich tot 1 seconde had laten zakken) dan nog 19 seconden om één goed antwoord te geven, doordat hij boven 20 gestopt was moest ze er nu twee geven.
En zelfs als ze géén antwoord had kunnen geven dan had ze zich ook tot 1 kunnen laten zakken en dan zou zij bij de vraag erna als eerste aan de beurt geweest zijn. Zelfs één seconde is vaak/meestal wel genoeg om meteen na het stellen van de vraag minstens één goed antwoord te geven.

Neen he.
Anne-Laure moest bij die vraag waar hij stopte sowieso nog aan de beurt komen en had (indien Alexander zich tot 1 seconde had laten zakken) dan nog 19 seconden om één goed antwoord te geven, doordat hij boven 20 gestopt was moest ze er nu twee geven.
En zelfs als ze géén antwoord had kunnen geven dan had ze zich ook tot 1 kunnen laten zakken en dan zou zij bij de vraag erna als eerste aan de beurt geweest zijn. Zelfs één seconde is vaak/meestal wel genoeg om meteen na het stellen van de vraag minstens één goed antwoord te geven.
Ghoh ja dat is gokken uiteindelijk he. Een antwoord op Nijntje leek ze niet meer te weten. Nu had ze dan nog 20 seconden om op een simpele vraag 2 antwoorden te vinden, als ze met 1 seconde een lichaamsdeel zegt dat er niet bij stond dan ligt ze eruit.
Je opponent 1 antwoord laten vinden in 1 seconde of 2 in 20, ik denk dat ik dan zou gaan voor het 1e in de veronderstelling dat ze niks meer ging vinden van de vorige vraag.

Terug
Bovenaan