Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze gaf ook aan dat ze geen gewone televisie had. Dat vind ik eigenlijk ook vreemd voor een journaliste.Hoe kan iemand als Lisbeth Imbo voor informatieve tv werken en ooit hoofdredacteur geweest zijn van DM?
Edgar Juncker, really??![]()
Acid komt terug maandag, omdat Mwema niet kan vanwege te drukke agenda
![]()
Twee nieuwe kandidaten voor ‘De slimste mens ter wereld’!
Erik Van Looy deelt verrassend nieuws in de ‘De slimste mens ter wereld’-WhatsApp-groep: Alex Agnew en Nathalie Meskens doen mee aan het nieuwe seizoen!www.humo.be
Iedereen content?
:Volgend jaar is het het het 20e seizoen, zou me geen slecht idee lijken (en ook niet verbazen als het er komt) als men nog eens een "best of" seizoen doet met bv enkel finalisten vanuit de finaleweken ofzo. Dan zit ge sowieso terug met een uitgebreide en interessante poule aan kandidaten.
Je mag nog een dagje extra op de strafbankVanavond Acid... Zolang dat bazeke meedoet, kijk ik niet meer.
Juij!Je mag nog een dagje extra op de strafbank![]()
was de rest zo slecht?Je mag nog een dagje extra op de strafbank![]()
Het ene moment kan ik die goed hebben. Het andere moment vind ik die enorm irritant.Ik neem mijn woorden over de kandidaten van dit jaar niet terug maar Jennifer Heylen is toch een ontdekking als jurylid ze.
wanneer irritant dan?Het ene moment kan ik die goed hebben. Het andere moment vind ik die enorm irritant.

Had zich tot 1 moeten laten zakken dan had hij nog grote kans gehad. Op 21 stoppen is quasi zelfmoord als de andere mag beginnenWat een afgang voor Alexander
Dat blij gedoens. Af en toe kan ik dat hebben en af en toe niet. Gelukkig is ze wel knap.wanneer irritant dan?
is in se toch altijd grotendeels hetzelfde, een positieve brok energie.
Had zich tot 1 moeten laten zakken dan had hij nog grote kans gehad. Op 21 stoppen is quasi zelfmoord als de andere mag beginnen
Ghoh ja dat is gokken uiteindelijk he. Een antwoord op Nijntje leek ze niet meer te weten. Nu had ze dan nog 20 seconden om op een simpele vraag 2 antwoorden te vinden, als ze met 1 seconde een lichaamsdeel zegt dat er niet bij stond dan ligt ze eruit.Neen he.
Anne-Laure moest bij die vraag waar hij stopte sowieso nog aan de beurt komen en had (indien Alexander zich tot 1 seconde had laten zakken) dan nog 19 seconden om één goed antwoord te geven, doordat hij boven 20 gestopt was moest ze er nu twee geven.
En zelfs als ze géén antwoord had kunnen geven dan had ze zich ook tot 1 kunnen laten zakken en dan zou zij bij de vraag erna als eerste aan de beurt geweest zijn. Zelfs één seconde is vaak/meestal wel genoeg om meteen na het stellen van de vraag minstens één goed antwoord te geven.