Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, Serine AyariWie was die ( Marokkaanse? ) vrouw die samen met Jennifer in de jury zat enkele weken geleden? Is dat ook iemand die Stand-up doet?
Als je van plan bent om er een aanslag op te doen: I'm in!Wie was die ( Marokkaanse? ) vrouw die samen met Jennifer in de jury zat enkele weken geleden? Is dat ook iemand die Stand-up doet?
Vind ik nochtans niet zo storend als loudmouth Jennifer.Als je van plan bent om er een aanslag op te doen: I'm in!
Van mij is het dan omgekeerd. Die Jennifer vind ik vaak wel nog grappig. Ik kan niet goed tegen dat achterbuurt marrokaans gedrag van die serine.Vind ik nochtans niet zo storend als loudmouth Jennifer.
Idem hier. En ik vind ze nog wel knap ookVind ik nochtans niet zo storend als loudmouth Jennifer.

Zag ze op de Colombus en daar vond ik ze zeker aangenaam. Die jury leden spelen toch vaak vlakke rolletjes? Meeste mensen die ik graag heb irriteren mij in de juryVan mij is het dan omgekeerd. Die Jennifer vind ik vaak wel nog grappig. Ik kan niet goed tegen dat achterbuurt marrokaans gedrag van die serine.

ftfyIk kan niet goed tegen marrokanen
Hoezo? Vanille is toch geen merk?Sorry, maar wat een draak van een aflevering. Kutkandidaten en kutjury die het vooral zelf allemaal heel leuk vonden precies. En dan afgesloten met een kutontknoping. Beslissende vraag in de finale: Welke merken roomijs zijn het meest verkocht in Delhaize? Kandidaat antwoordt: vanilleijs, ... Erik: Nee, welke _merken_
Dat is dus gewoon de uitkomst zelf bepalen he![]()
Ja duh. De kandidaat zit volledig naast de kwestie te antwoorden en Erik maakt hem daarop attent door nogmaals de vraag te herhalen en de nadruk te leggen op wat hij wel moet antwoorden.Hoezo? Vanille is toch geen merk?
Tja, maar toch niet bij de beslissende vraag in de finale? Dat is gewoon schaamteloos de uitkomst veranderen.En als het gaat over dat Erik 'm corrigeerde: dat doet die toch altijd, dus zie het probleem niet echt.
Dit seizoen zijn de vragen nog belachelijker. Ook de antwoorden voor de fragmenten zijn soms 3/5 namen van de bekende koppen die je ziet. En zoals eerder gezegd heel vaak beslissende vragen die gewoon een alomgekend recept zijn. En dan hebben we het nog niet over de belachelijke fotorondes. Maar bon, ze vinden dan ook nog volk dat nooit de link snapt op de koop toe.Letterlijk:
'Wat is de eenheid van frequentie?...
Is een vraag die ik natuurlijk niet durf te stellen wegens te moeilijk. Dat is eerder iets voor De Canvascrack (algemene hilariteit).
Dit is een doe-vraag: Wie een zo laag mogelijke toon met zijn stembanden maakt, wint.'
Ja bon, ik kijk graag naar De Slimste Mens omdat het ontspannende TV is maar toen dacht ik ook wel 'Naar wat zit ik hier te zien?'.
Sorry, ik had mijn krachttermen voor vandaag moeten bewaren. Bockie en Barbara is het jury duo from hellSorry, maar wat een draak van een aflevering. Kutkandidaten en kutjury die het vooral zelf allemaal heel leuk vonden precies. En dan afgesloten met een kutontknoping. Beslissende vraag in de finale: Welke merken roomijs zijn het meest verkocht in Delhaize? Kandidaat antwoordt: vanilleijs, ... Erik: Nee, welke _merken_
Dat is dus gewoon de uitkomst zelf bepalen he![]()

De vragen zijn idd echt wel heel simpel geworden. Ik ben totaal geen goeie quizzer maar hiervoor zou ik toch zeker niet bang zijn om mee te doen.Dit seizoen zijn de vragen nog belachelijker. Ook de antwoorden voor de fragmenten zijn soms 3/5 namen van de bekende koppen die je ziet. En zoals eerder gezegd heel vaak beslissende vragen die gewoon een alomgekend recept zijn. En dan hebben we het nog niet over de belachelijke fotorondes. Maar bon, ze vinden dan ook nog volk dat nooit de link snapt op de koop toe.