De Slimste Mens Ter Wereld 2021

Heb onlangs nog maar ontdekt dat de deelnemers die geblurde antwoorden niet zien.

Daarom dus dat die soms zo rare gokken doen terwijl het duidelijk een lang of kort woord is :p

Viel me opeens op toen een finalescherm te zien was.

Is dat zo? Ik ben er nochtans vrij zeker van dat ik in het verleden al geregeld kandidaten al hoorde zeggen dat ze op basis van de lengte van het geblurde antwoord aan het zoeken waren naar de juiste term. Kan natuurlijk wel zijn dat dat ofwel tegenwoordig veranderd is (al kwam het volgens mij dit seizoen ook nog voor) of dat het enkel in de finale is dat die geblurde antwoorden niet zichtbaar zijn.

Is dat zo? Ik ben er nochtans vrij zeker van dat ik in het verleden al geregeld kandidaten al hoorde zeggen dat ze op basis van de lengte van het geblurde antwoord aan het zoeken waren naar de juiste term. Kan natuurlijk wel zijn dat dat ofwel tegenwoordig veranderd is (al kwam het volgens mij dit seizoen ook nog voor) of dat het enkel in de finale is dat die geblurde antwoorden niet zichtbaar zijn.
Da's de laatste seizoenen veranderd. Zoals @Chickenlal zegt: in de finale kan je dat soms zien.
't is ook al lang geleden dat iemand zei "ah, je zoekt een kort antwoord".

Ik kijk letterlijk 1 minuut naar de slimste mens. Het eerste dat ik James weer hoor zeggen "waarom vraag je niet aan ons wat onze favoriwte vogel is?" hahaha grapjas. Tzal wel weer aan mij liggen zeker?

Morgen eens bekijken en iedere jury commentaar gewoon doorspoelen.

Is ook wel niet het enigste irritante jurylid. Die marrokaanse met haar ghetto manieren is ook zo. Niveau van de jury was vroeger toch echt wel 100x beter en die maken het programma toch voor een groot deel.

Ik kijk letterlijk 1 minuut naar de slimste mens. Het eerste dat ik James weer hoor zeggen "waarom vraag je niet aan ons wat onze favoriwte vogel is?" hahaha grapjas. Tzal wel weer aan mij liggen zeker?

Morgen eens bekijken en iedere jury commentaar gewoon doorspoelen.

Is ook wel niet het enigste irritante jurylid. Die marrokaanse met haar ghetto manieren is ook zo. Niveau van de jury was vroeger toch echt wel 100x beter en die maken het programma toch voor een groot deel.
Homofoob en racistisch :headshake:

Ongrappige ‘comedienne’ nummer zoveel. En bij elke ongrappige uitspraak moeten we 5 minuten applaus aanhoren… Bijna even erg als bij dat ene jurylid.

Een quiz. Ze moeten die 4 eenheden opnoemen en ze zijn in het filmpje van Lieven Scheire al 'gezegd'. Er zijn er met veel nadenken 3 gevonden. :help:

Niemand incl jury had door dat de antwoorden van Lieven Scheire al in het filmpje zaten. Dat was vreemd.

De kandidaten die nog moeten komen:
Jeroen Perceval (vnv dus)

Anne-Laure Vandeputte
Anthony Nti
Eddy Planckaert
Egbert Lachaert
Esther Nwanu
Flo Windey
Jan Verheyen
Lisbeth Imbo
Sarah Mouhamou
Tom Vermeir

Ik denk dat die Dena ongeveer de enige persoon in het programma is die nog geen oprechte lach heeft losgekregen. Ondanks afschuwelijke pogingen. Echt niet om aan te gluren.

Gewoon een verschrikkelijk seizoen. Die eerste ronde spoel ik vaak al door. GE MOET NIET IEDERE VRAAG GRAPPIG PROBEREN TE ZIJN.

Ik denk dat die Dena ongeveer de enige persoon in het programma is die nog geen oprechte lach heeft losgekregen. Ondanks afschuwelijke pogingen. Echt niet om aan te gluren.
Comédienne noemen ze haar dan, holy.. Die is absoluut niet grappig. Integendeel zelfs.

Misschien is haar show beter, maar ik vrees dat het Hannah Gadsby is met een extra toets standaard moslimgrappen die je al van Khamal hebt gehoord.

Terug
Bovenaan