De Slimste Mens Ter Wereld 2021

Van mij is het dan omgekeerd. Die Jennifer vind ik vaak wel nog grappig. Ik kan niet goed tegen dat achterbuurt marrokaans gedrag van die serine.
Zag ze op de Colombus en daar vond ik ze zeker aangenaam. Die jury leden spelen toch vaak vlakke rolletjes? Meeste mensen die ik graag heb irriteren mij in de jury

Sorry, maar wat een draak van een aflevering. Kutkandidaten en kutjury die het vooral zelf allemaal heel leuk vonden precies. En dan afgesloten met een kutontknoping. Beslissende vraag in de finale: Welke merken roomijs zijn het meest verkocht in Delhaize? Kandidaat antwoordt: vanilleijs, ... Erik: Nee, welke _merken_

Dat is dus gewoon de uitkomst zelf bepalen he :sarcastic:

er mis toch echt wel zo is een paar kandidaten die misschien onbekend zijn maar wel hilarisch genre bokkie en Delphine vorig seizoen

Sorry, maar wat een draak van een aflevering. Kutkandidaten en kutjury die het vooral zelf allemaal heel leuk vonden precies. En dan afgesloten met een kutontknoping. Beslissende vraag in de finale: Welke merken roomijs zijn het meest verkocht in Delhaize? Kandidaat antwoordt: vanilleijs, ... Erik: Nee, welke _merken_

Hoezo? Vanille is toch geen merk?

En als het gaat over dat Erik 'm corrigeerde: dat doet die toch altijd, dus zie het probleem niet echt.

Laatst bewerkt:
Hoezo? Vanille is toch geen merk?
Ja duh. De kandidaat zit volledig naast de kwestie te antwoorden en Erik maakt hem daarop attent door nogmaals de vraag te herhalen en de nadruk te leggen op wat hij wel moet antwoorden.
En als het gaat over dat Erik 'm corrigeerde: dat doet die toch altijd, dus zie het probleem niet echt.
Tja, maar toch niet bij de beslissende vraag in de finale? Dat is gewoon schaamteloos de uitkomst veranderen.

Letterlijk:

'Wat is de eenheid van frequentie?...
Is een vraag die ik natuurlijk niet durf te stellen wegens te moeilijk. Dat is eerder iets voor De Canvascrack (algemene hilariteit).
Dit is een doe-vraag: Wie een zo laag mogelijke toon met zijn stembanden maakt, wint.'

Ja bon, ik kijk graag naar De Slimste Mens omdat het ontspannende TV is maar toen dacht ik ook wel 'Naar wat zit ik hier te zien?'.

Laatst bewerkt:
Letterlijk:

'Wat is de eenheid van frequentie?...
Is een vraag die ik natuurlijk niet durf te stellen wegens te moeilijk. Dat is eerder iets voor De Canvascrack (algemene hilariteit).
Dit is een doe-vraag: Wie een zo laag mogelijke toon met zijn stembanden maakt, wint.'

Ja bon, ik kijk graag naar De Slimste Mens omdat het ontspannende TV is maar toen dacht ik ook wel 'Naar wat zit ik hier te zien?'.
Dit seizoen zijn de vragen nog belachelijker. Ook de antwoorden voor de fragmenten zijn soms 3/5 namen van de bekende koppen die je ziet. En zoals eerder gezegd heel vaak beslissende vragen die gewoon een alomgekend recept zijn. En dan hebben we het nog niet over de belachelijke fotorondes. Maar bon, ze vinden dan ook nog volk dat nooit de link snapt op de koop toe.

Sorry, ik had mijn krachttermen voor vandaag moeten bewaren. Bockie en Barbara is het jury duo from hell :puke:

En dat is dus gewoon voor de tweede dag op rij dat Erik bij de beslissende vraag in de finale Anthony corrigeert zodat hij wel juist antwoordt en dus doorgaat naar de volgende aflevering.

Erik vraagt: Welke Vlaamse gemeenten hebben de meeste laadpalen? Anthonieke begint provincies op te noemen, waarop Erik in de bres springt en zegt: nee _gemeenten_ wtf

Voor de één of andere reden moet en zal Anthony in de finale terugkomen. Gaat die een programma presenteren op Vier of zo?

Dit seizoen zijn de vragen nog belachelijker. Ook de antwoorden voor de fragmenten zijn soms 3/5 namen van de bekende koppen die je ziet. En zoals eerder gezegd heel vaak beslissende vragen die gewoon een alomgekend recept zijn. En dan hebben we het nog niet over de belachelijke fotorondes. Maar bon, ze vinden dan ook nog volk dat nooit de link snapt op de koop toe.
De vragen zijn idd echt wel heel simpel geworden. Ik ben totaal geen goeie quizzer maar hiervoor zou ik toch zeker niet bang zijn om mee te doen.

Vorig jaar was ook al zo. Ik heb toch de indruk dat er vroeger moeilijker vragen gesteld werden. Hetzelfde met die puzzle ronde. Vroeger vond ik daar bijna niks in en nu is het piece of cake.

Knap ding toch Flo Windey :love:

Ik wou overigens nog "REpute incoming" zeggen maar hij was me al voor. Ik denk nu wel dat Erik dat misschien ook doet omdat die gast misschien nog wat moeilijkheden heeft met de Nederlandse taal? Ik stoor me er overigens niet aan, goeie gast hoor.

Terug
Bovenaan