Wat een belachelijke opmerking is dit nu weer? En dat van een Mod?
Het punt is dat ik James een kwal van een mens vind. Niet omdat het een Homo is, maar gewoon omdat die kerel ENKEL EN ALLEEN homo is. Zeker als je er een camera op richt. Die mens geeft mij de indruk geen andere identiteit te bezitten als "ik houd van penis en late de wereld het geweten hebben". Jani is ook homo en speelt dat ook soms uit, maar die mens is ook veel meer dan alleen maar homo. Die heeft een vorm van humor, ook de nodige zelfspot en maakt aventoe best leuke tv-programma's. Je zal mij Jani nooit een kwal horen noemen en dat lijkt mij een hele toffe mens.
Ik heb niks tegen homo's, en zelf moest dat zo zijn heeft dat niks te maken met het punt. Maar het feit dat ik commentaar heb op iemand dat homo is betekend automatisch dat ik homo's haat, dat ik iedereen "normaal" wil maken, dat ik dus in hokjes denk en dat het mij zou sieren als ik vriendelijk mijn bek wil houden en geen commentaar te geven op bekende mensen hun gedragingen... (Arme dagbladen, het is hun hele financieel model).
Als dan iemand komt beweren dat mijn bevindingen totaal niet met de werkelijkheid stroken en dat die James in het echt dus blijkt een super toffe peer te zijn dan mag ik toch wel al lachend zeggen dat hij weinig authenticiteit toont (autenthiek = echt blijven/zijn in elke situatie), maar dat ging blijkbaar boven enkele hoofdjes want IK HAAT HOMO's. Wij winnen, wij hebben geen argumenten nodig om te staven want we kunnen gewoon de andere persoon tot hater benoemen.