Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straks spreekt hij nog in volwaardige volzinnen.En niet eens geruit.

Een beetje een domme vraag maar waar kan je die samenvattingen zien?Ik kijk sinds vorig jaar eigenlijk alleen maar tot en met de eerste reclame, daarna gaat de tv uit. Duurt veel te lang, of begint ook te laat imo.
Dag erna kijk ik wel eens een samenvatting, als het wat deftige kandidaten en/of jury was.
Was dat daar of in Dokter in de zaal (Geubels) dat die vraag er ook was van "van welke leeftijd ben je het meest depressief" of zoietsVond ze in Scheire en de Schepping ook een verademing. Vrij naturel
dokter in de zaal idd zelfde vraag gepasseerdWas dat daar of in Dokter in de zaal (Geubels) dat die vraag er ook was van "van welke leeftijd ben je het meest depressief" of zoiets

ik dacht dat dat op Goplay was, maar blijkbaar staan daar maar enkele fragmentjes op, naast gewoon de gehele afleveringen.Een beetje een domme vraag maar waar kan je die samenvattingen zien?
echt, dat is zonder twijfel de ontdekking so far bij mij ook.
Werd door de andere twee wel echt matig gescoord op de laatste ronde (of meer in t geval van Bekkari).
Ze doet mij beetje denken aan Dina Tersago in haar jonge jaren.Ik ben verliefd op Gloria![]()
Dat is waar zoals bij alle vragen/puzzels moet je het weten om punten te scoren. Ik vond het persoonlijk doenbare fragmenten alle drie maar niet iedereen weet dezelfde dingen natuurlijk geef mij tien veel voorkomende bloemen en ik haal er nog net een roos uit misschienDat soort rondes is gewoon pure chance of malchance. Bij dat filmpje van Gloria over die covid-rellen in Brussel zou ik ook niks geweten hebben. Bij Daens en Vaneigens scoorde ik dan weer 4/5.
.Hopelijk heeft hij genoeg voor de finaleweken. Tot nu toe de meest aangename gast. Normaal heb ik het niet zo voor van die 'opgewekte' meisjes zoals Gloria, maar zij kan het hebben. Daarnaast een heel knappe verschijning. Coens kan wel goed met spot om. Hij heeft toch wel de nodige humor.Jammer van de Jean-Marc, heel sympathieke kerel.
In’t middelbaar nog samen gebasket en regelmatig pintjes gaan drinken.
Al geluk dat Gloria’ke er nog in zit!
Voor een keer was dat nog eens fijn. Op zich is die lach wel zalig, maar het mag natuurlijk niet gaan overheersen.Kunnen ze Robert afvoeren aub
maar dan nog eens extra op hem inzoomen als hij lacht, de jury die hem om de 5 seconden aanspreekt? neen dank uVoor een keer was dat nog eens fijn. Op zich is die lach wel zalig, maar het mag natuurlijk niet gaan overheersen.
Ze doet mij beetje denken aan Dina Tersago in haar jonge jaren.