Nrt
Well-known member
Dat hoefde inderdaad niet. Gewoon even aan het begin en 1 of 2 grapjes is voldoende.maar dan nog eens extra op hem inzoomen als hij lacht, de jury die hem om de 5 seconden aanspreekt? neen dank u
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hoefde inderdaad niet. Gewoon even aan het begin en 1 of 2 grapjes is voldoende.maar dan nog eens extra op hem inzoomen als hij lacht, de jury die hem om de 5 seconden aanspreekt? neen dank u
och das de dochter van Goedele De Cocq met cq vanachter, nieuwe info weer voor mijToch nog iemand. Die lijkt daar echt super hard op
Haar moeder Machteld ook geen onknappe.
.dit zei ik nochtans gisteren al hooroch das de dochter van Goedele De Cocq met cq vanachter, nieuwe info weer voor mij.

Wist je dat ze de dochter was van Machteld Timmermans van W817 en FC De Kampioenen?
och ja tis waar. door mijn eigen fout een dag langer onwetend rondgelopen, alvast toch ook ne merci voor de info!dit zei ik nochtans gisteren al hoor![]()

Een beetje een domme vraag maar waar kan je die samenvattingen zien?

heb het meer voor JenniferSerine vind ik ook wel een knappe idd.

Niet echt tactisch gespeeld in de finale van Klaasje, gemakkelijke vraag met 5 antwoorden, ik zou me tot 23 gezakt laten hebben eer ik het laatste antwoord gaf. Maar bon, niet echt een sterke kandidate.
Steven van Gucht zou in principe toch een tijdje moeten meegaan, van zo iemand verwacht je wel een minimum aan kennis in tegenstelling tot mediafiguren.
Die Gloria heeft wel ne franken teut voor een Ketnet-presentatrice...![]()
Het is nu niet dat DSMTW een wetenschappelijke quiz is he, veel vragen gaan juist over zaken waar iemand zoals Van Gucht juist weinig mee in aanraking komt. De vragen zijn zo divers dat het gewoon moeilijk in te schatten is wie goed gaat scoren.
Gisteren ook weer mooi voorbeeldje in de finale:Gloria kon vlot antwoorden op die vraag over die kunstenares, wellicht omdat ze pas van de schoolbanken komt en dat dus iets is dat ze nog vrij "recent" zag in haar leerstof. Bij de vraag over Tom Lenaerts kwam ze echter niet op "Schalkse Ruiters", en leek ze er volgens mij zelfs ook gewoon nog niet van gehoord te hebben toen Erik dat als vergeten antwoord opnoemde.

Vreemde reactie gezien Steven toch zonder problemen winnaar was.
Dat Gloria Schalkse Ruiters niet kende, lijkt me logisch gezien ze toen nog niet eens leefde, en de laatste 10 jaar is dat waarschijnlijk niet heruitgezonden geweest.

en wss nooit meer gaat heruitgezonden worden![]()
.
.
.Vreemde reactie gezien Steven toch zonder problemen winnaar was.
Dat Gloria Schalkse Ruiters niet kende, lijkt me logisch gezien ze toen nog niet eens leefde, en de laatste 10 jaar is dat waarschijnlijk niet heruitgezonden geweest.