De Slimste Mens Ter Wereld 2021

Bibber en beef, maar dat vestje mocht precies 2 maatjes groter.

248244060_596747491745259_4028840554749572192_n.jpg

Ik kijk sinds vorig jaar eigenlijk alleen maar tot en met de eerste reclame, daarna gaat de tv uit. Duurt veel te lang, of begint ook te laat imo.
Dag erna kijk ik wel eens een samenvatting, als het wat deftige kandidaten en/of jury was.
Een beetje een domme vraag maar waar kan je die samenvattingen zien?

echt, dat is zonder twijfel de ontdekking so far bij mij ook.

Werd door de andere twee wel echt matig gescoord op de laatste ronde (of meer in t geval van Bekkari).

Dat soort rondes is gewoon pure chance of malchance. Bij dat filmpje van Gloria over die covid-rellen in Brussel zou ik ook niks geweten hebben. Bij Daens en Vaneigens scoorde ik dan weer 4/5.

Coens toch ook wel een chanceke gehad in de finale gisteren.
Eerst zich heel deskundig laten zakken tot onder 80, alsof ge zag dat z'n kinderen hem er in hadden gedrild "OMG Papa, zorgt dat ge u tegoei laat zakken he!!!!!!!!!" om vervolgens even later wel weer veel tevroeg "stop" te roepen.
Verloren zaak zou ge denken, ware het niet dat Jean-Marc echt wel weinig over Leonard Cohen wist.

Dat soort rondes is gewoon pure chance of malchance. Bij dat filmpje van Gloria over die covid-rellen in Brussel zou ik ook niks geweten hebben. Bij Daens en Vaneigens scoorde ik dan weer 4/5.
Dat is waar zoals bij alle vragen/puzzels moet je het weten om punten te scoren. Ik vond het persoonlijk doenbare fragmenten alle drie maar niet iedereen weet dezelfde dingen natuurlijk geef mij tien veel voorkomende bloemen en ik haal er nog net een roos uit misschien :).

Jammer van de Jean-Marc, heel sympathieke kerel.

In’t middelbaar nog samen gebasket en regelmatig pintjes gaan drinken.

Al geluk dat Gloria’ke er nog in zit!

Jammer van de Jean-Marc, heel sympathieke kerel.

In’t middelbaar nog samen gebasket en regelmatig pintjes gaan drinken.

Al geluk dat Gloria’ke er nog in zit!
Hopelijk heeft hij genoeg voor de finaleweken. Tot nu toe de meest aangename gast. Normaal heb ik het niet zo voor van die 'opgewekte' meisjes zoals Gloria, maar zij kan het hebben. Daarnaast een heel knappe verschijning. Coens kan wel goed met spot om. Hij heeft toch wel de nodige humor.

Terug
Bovenaan