fcberke
Well-known member
Teamsmeeting inplannen?Heeft hij uitgesproken dat hij overvliegt? Want in een podcast sprak hij van "ondersteunen" en kan dat ook op een andere (digitale) manier zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Teamsmeeting inplannen?Heeft hij uitgesproken dat hij overvliegt? Want in een podcast sprak hij van "ondersteunen" en kan dat ook op een andere (digitale) manier zijn.

Stijnen had na Egypte (denk ik) in Ongefilterd er al op gewezen dat HLN Garcia aan het buiten schrijven was. Dat volgens hem de beslissing binnen de bond al was genomen.Blijkbaar zou de opvolger van García al klaarstaan.
Hopen voor Mannaert dat we niet stommelings de finale halen.![]()
Benieuwd wie het wordt. Blijkbaar iemand die al lang op het verlanglijstje stond.Stijnen had na Egypte (denk ik) in Ongefilterd er al op gewezen dat HLN Garcia aan het buiten schrijven was. Dat volgens hem de beslissing binnen de bond al was genomen.
Benieuwd wie het wordt. Blijkbaar iemand die al lang op het verlanglijstje stond.
Clement? Hein? Een buitenlander?

Kwartfinale was toch bare minimum gezien het parcours en de tegenstanders?Het wordt Pep Guardiola!
Is het al beslist dat Rudi vertrekt? want ik lees dat nergens.
Want de kwartfinale bereiken is toch eerder een reden om hem aan te houden.