Uiteraard, begrijp ik zeker.Zeker akkoord, maar ik vermoed dat elke Anderlechtsupporter die gewoon op Neerpede wou blijven zien met doorstroming naar de A-kern, zoals dit onder Kompany gebeurde.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard, begrijp ik zeker.Zeker akkoord, maar ik vermoed dat elke Anderlechtsupporter die gewoon op Neerpede wou blijven zien met doorstroming naar de A-kern, zoals dit onder Kompany gebeurde.
Godts heeft nog een paar flitsen laten zien imo. Maar niet meer met het plots draaien edm, meer met de traptechniek op zich. Die twee opeenvolgende blessures hebben hem wat genekt.Bounida is nu "gepromoveerd " naar Ajax 1. In die zin dat hij bij de selectie hoort, maar wel nog grotendeels met jong Ajax meedoet en dat ik combinatie met de Youth League. Om te wennen aan een drukker schema zoals bij Ajax 1. Al blijft wel de vraag of Bounida voor België of voor Marokko gaat kiezen, als het zover komt, want ik denk dat hij daar nog nooit echt uitgesproken over is geweest.
Dat is niet per se het verwijt van Godts. Hij heeft gewoon een enorme terugval gehad sinds nieuwjaar. En dan bedoel ik echt gigantisch. Komt geen man meer voorbij. Vorig jaar, toen hij in vorm was, was hij exact wat wij als fans graag willen zien bij Ajax. Lef, arrogant (branie) en technisch verfijnt. Daar blijft op dit moment helaas weinig van over. Ik hoop dat het zeker nog eens terugkomt.
Maar ik zet mijn geld op Mokio. Is nog jong en nog helemaal klaar om een basisplek te veroveren, maar tegen volgend seizoen zie ik dat wel gebeuren. Heeft echt belachelijk veel talent.
Ik ben misschien niet objectief als Ajacied, maar je kunt toch moeilijk zeggen dat een Godts of Bounida te vroeg zijn weggegaan als ze naar een ploeg als Ajax gaan he? Dat is sportief gezien voor een jonge speler nog altijd een uitstekende keuze voor je ontwikkeling.
Bounida en Butera zijn ondertussen toch al 19 en zitten nog steeds bij Jong Ajax, terwijl Godts op dit moment 2de keus is op zijn positie en volgens mij ook niet echt in de bovenste schuif ligt bij de fans (lees = het is allemaal niet technisch en mooi genoeg voor de gemiddelde Ajax fan).
Butera komt voorlopig niet bovendrijven. Ook wat klein voor zijn positie. Die speelt straks voor Zulte Waregem ofzo.
Te vroeg vanuit het perspectief van een Anderlechtsupporter.Ik ben misschien niet objectief als Ajacied, maar je kunt toch moeilijk zeggen dat een Godts of Bounida te vroeg zijn weggegaan als ze naar een ploeg als Ajax gaan he? Dat is sportief gezien voor een jonge speler nog altijd een uitstekende keuze voor je ontwikkeling.

Vind dat wel een leuke speler. Maar komt wel tekort voor Bayern. Zie daar niet echt een wereldtopper in. Maar een deftige back kunnen de Duivels uiteraard altijd gebruiken.Hoe doet Boey het bij Bayern aangezien die ook voor de RD zou kunnen spelen in de (nabije) toekomst?
Die speelt voor de rest niets, jammer genoeg. Heeft dit seizoen blijkbaar amper 117 minuten gespeeldGeen Vermeeren? Die was toch echt sterk bij Marseille in de CL?