Général Zantas
Well-known member
Dat Denayer de voorkeur zou krijgen op Faes of Theate is al voldoende reden om die man geen contractverlenging te geven. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk dat de meeste eerder een probleem hebben bij het contract verlengen VOOR het toernooi ipv erna.Ik vind nu wel niet dat een bepaald bestuur (van clubs of bonden) op basis van bepaalde selecties of ploegopstellingen evaluaties moeten doen van trainers en daar contracten aan vasthangen.
Dan zou je zeggen dat pakweg Peter Bossaert een betere trainer is dan Martinez. Dat lijkt me een rare stelling. Dat is ook exact de reden waarom België indertijd Louis Van Gaal is mislopen omdat die op een gesprek ineens taktische vragen moest beantwoorden komende van François De Keersmaecker, en daar niet mee gediend was.
Trainers moeten beoordeeld worden op basis van een traject, m.i.
Waar je bij Martinez ook vanalles over kan zeggen uiteraard. Voor mij zou het ook goed zijn als er verandering komt. Maar dat heeft niets te maken met het opstellen van speler x of y in match z.
Ik vind nu wel niet dat een bepaald bestuur (van clubs of bonden) op basis van bepaalde selecties of ploegopstellingen evaluaties moeten doen van trainers en daar contracten aan vasthangen.
Dan zou je zeggen dat pakweg Peter Bossaert een betere trainer is dan Martinez. Dat lijkt me een rare stelling. Dat is ook exact de reden waarom België indertijd Louis Van Gaal is mislopen omdat die op een gesprek ineens taktische vragen moest beantwoorden komende van François De Keersmaecker, en daar niet mee gediend was.
Trainers moeten beoordeeld worden op basis van een traject, m.i.
Waar je bij Martinez ook vanalles over kan zeggen uiteraard. Voor mij zou het ook goed zijn als er verandering komt. Maar dat heeft niets te maken met het opstellen van speler x of y in match z.
We zitten in een alternatieve wereld waar het 1 april is denk ik. Manman.Bond pls
Nah ik denk toch vooral dat het grootste probleem dat mensen hebben, met Martinez zelf is.Ik denk dat de meeste eerder een probleem hebben bij het contract verlengen VOOR het toernooi ipv erna.
Het gaat hier niet over "hij stelt mijn favoriete speler niet op".
Eerder over de context.
Faes en Theate zijn in vorm en presteren al enkele jaren redelijk tot zeer goed bij leuke Europese clubs in goeie competities. Denayer speelt in de zandbak en heeft maandenlang stil gelegen.
Als je dan toch voor die laatste kiest, dan geef je te kennen dat huidige vorm/prestaties niet van belang zijn want dat hij voor persoonlijke redenen selecteert. En hij doet dat niet voor 1 positie maar voor meerdere posities.
Die context is voldoende om hem geen contractverlenging te geven.
Dat vind ik onbegrijpelijk. Doe dan een contract met een optie tot uitbreiding, maar je gaat toch niet verlengen voor het tornooi. Slaag nergens op. Dit is niet de eerste keer dat ze dit soort fouten maken. Dacht bij Wilmots ook al.Ik denk dat de meeste eerder een probleem hebben bij het contract verlengen VOOR het toernooi ipv erna.
Ze hebben Martinez telkens voor de start van een toernooi een contractverlenging voorgesteld. Wat een ongelofelijke luxejob is dat eigenlijk?Dat vind ik onbegrijpelijk. Doe dan een contract met een optie tot uitbreiding, maar je gaat toch niet verlengen voor het tornooi. Slaag nergens op. Dit is niet de eerste keer dat ze dit soort fouten maken. Dacht bij Wilmots ook al.
Ik denk dat de meeste eerder een probleem hebben bij het contract verlengen VOOR het toernooi ipv erna.
Dat vind ik onbegrijpelijk. Doe dan een contract met een optie tot uitbreiding, maar je gaat toch niet verlengen voor het tornooi. Slaag nergens op. Dit is niet de eerste keer dat ze dit soort fouten maken. Dacht bij Wilmots ook al.
Oh, ging het daar over. Dat is idd al even bekend.HNB loopt toch wat achter precies. Maar altijd handig om wat clicks te vergaren zo kort voor het WK.
Dat nieuws van Bobby stond in juni al in de gazetten.
![]()
Bond wil langer door met bondscoach Roberto Martínez, timing van zijn huidige verbintenis baart zorgen
Ondanks de steeds luider klinkende kritiek, wil de bond het contract van Roberto Martínez (48) graag met (minstens) zes maanden verlengen. Omdat de timing van zijn huidige verbintenis zorgen baart. Na het WK zitten we namelijk middenin een seizoen...www.hln.be
Maar nee daarboven wordt dat beslist.Martinez is toch ook zelf TD ? Dus die mag mee beslissen over zijn eigen contract ?
Deadline is 14 november, dacht ik.Wanneer moet de selectie eigenlijk definitief doorgegeven worden?
De close call van De Ketelaere voor Qatar: op de bank bij AC Milan en target van de bondscoach niet gehaald
https://www.hln.be/rode-duivels/de-...rget-van-de-bondscoach-niet-gehaald~acdabc9c/