Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahahahaha. Maar wel Hazard betonneren als basisspeler. Echt, voer die man af.![]()
Belgique : décision jeudi pour Lukaku, incertain pour la Coupe du monde
Romelu Lukaku, l'avant-centre de l'Inter Milan et de la Belgique, touché à la cuisse gauche, ne sera pas retenu pour la Coupe du monde s'il ne peut participer au premier tour. La réponse est attendue jeudi à 10 heures, juste avant la communication de la liste des 26.www.lequipe.fr
Martinez schiet met scherp. Als Lukaku geen groepswedstrijd kan aanvatten, zal hij niet meegenomen worden.
Dat vind ik toch een zeer, zeer ongeloofwaardige uitspraak. Je wil toch niet spelen tegen Duitsland of Spanje met Batshuayi of Openda? Zelfs als die pas fit zou zijn tegen een eventuele finale, neem je die toch mee? Ga je die vervangen door Benteke ofzo.
We zijn net af van een driemansverdediging...En zien de Anderlecht-supporters dat eigenlijk zitten? Martinez als hoofdcoach vanaf januari?

Echt een karikatuur geworden die man. Als uw alternatieven nu kwalitatief in de buurt komen zou ik zo'n uitspraak nog kunnen snappen, maar in dit geval slaat het inderdaad nergens op.![]()
Belgique : décision jeudi pour Lukaku, incertain pour la Coupe du monde
Romelu Lukaku, l'avant-centre de l'Inter Milan et de la Belgique, touché à la cuisse gauche, ne sera pas retenu pour la Coupe du monde s'il ne peut participer au premier tour. La réponse est attendue jeudi à 10 heures, juste avant la communication de la liste des 26.www.lequipe.fr
Martinez schiet met scherp. Als Lukaku geen groepswedstrijd kan aanvatten, zal hij niet meegenomen worden.
Dat vind ik toch een zeer, zeer ongeloofwaardige uitspraak. Je wil toch niet spelen tegen Duitsland of Spanje met Batshuayi of Openda? Zelfs als die pas fit zou zijn tegen een eventuele finale, neem je die toch mee? Ga je die vervangen door Benteke ofzo.
Kerel is zich gewoon al aan het indekken.Echt een karikatuur geworden die man. Als uw alternatieven nu kwalitatief in de buurt komen zou ik zo'n uitspraak nog kunnen snappen, maar in dit geval slaat het inderdaad nergens op.
Ik hoop ook echt dat Lukaku fit raakt, anders krijg je weer de gebruikelijke excuses. "Ja, maar Lukaku was er niet bij hé"
Oh boy, hier ook al. Dat zijn gewoon de beste 11 fantasy spelers van de groepsfase hé. Heeft niks met vorm te maken. Gewoon omdat Brugge 5x de 0 gehouden heeft. Mignolet had er ook in gestaan als Diogo Costa geen elvendertig penalty's had gepakt.Boyata mag ook nooit in die selectie zitten e. Dan nog liever Mechele, staat zomaar even in het best team van de group stage CL.
(liever alletwee niet hoor)
Was dan ook vooral serieus bedoeld. Zal er in het vervolg elvendertig smileys bijzetten zodat het voor iedereen duidelijk is.Oh boy, hier ook al. Dat zijn gewoon de beste 11 fantasy spelers van de groepsfase hé. Heeft niks met vorm te maken. Gewoon omdat Brugge 5x de 0 gehouden heeft. Mignolet had er ook in gestaan als Diogo Costa geen elvendertig penalty's had gepakt.
Maw, op basis van punten in een spelleke.
Martinez zegt dat hij alleen maar mensen selecteerd met rode duivels a-ploeg ervaring en dan zegt ge dat ge dan niet snapt waarom hij dan amuzu meepakt ipv Tresor.. het 1 heeft niks met het andere te maken dus ik versta gewoon u reactie niet op die quote van Martinez aangezien die quote ook niks met amuzu of Tresor te maken heeft.Ik snap de vraagstelling niet. De context zou duidelijk moeten maken waarover het gaat. Als je niet akkoord gaat, stel ik voor dat je gewoon je argumenten aanhaalt in plaats van mij vraagt om mijn argumenten weer te herhalen, ze staan er namelijk al.
Ik heb bij die jongen een Van Buyten vibe dus nu is eigenlijk de ideale moment op die te zetten, naast een van die ervaren jongens.Bornauw was uit de basis verdwenen na het zwakke seizoensbegin van Wolfsburg, maar sinds hij er weer in is gekomen heeft Wolfsburg toch een knappe 10/12 gehaald, ervan uitgaande dat men vandaag wint van Dortmund. Toch een goeie bijdrage vandaag met een assist. En 3 wedstrijden op rij een clean sheet gehouden, tot dusver. Wolfsburg sluipt weer de top-10 binnen.
Klopt toch ook weer op de deur voor een selectie. Zeker gezien de leeftijd van Alderweireld en Vertonghen, en de (non)-prestaties van Boyata en Denayer.
Maar goed, Martinez kijkt niet naar vorm.
Bond plsIn een ideaal scenario voor de Belgische voetbalbond blijft Roberto Martinez (49) ook na het WK aan de slag als bondscoach en technisch directeur. De Spanjaard is met de KBVB in gesprek over een nieuw contract. Bedoeling is om de onderhandelingen af te ronden nog voor de afreis naar Qatar.
Bond pls
Ik zou het eens moeten opzoeken maar die heeft zeker al mogen spelen bij de rode duivels, kregen toen wel een tegengoal binnen door een foutje van hem dacht ik.Komaan Wouter, grijp je kans nu het nog kan!
Wat Bornauw betreft. Die is vroeger toch wel enkele keren opgeroepen door Martinez, niet?
Het is bijna hopen dat we in de groepsfase 3 keer een 5-0 pandoering krijgen.O M G. Letters zullen moeten volstaan want ik heb hier gewoon geen woorden voor.
Bornauw in Duitsland wel basis enzo, maar slaat er toch vaak ook naast. Zo enorm fantastisch vind ik die niet. Ik snap wat je bedoelt met de vergelijking met Van Buyten maar die deed dat bij een CL-winnaar, Mechele bij met alle respect Club Brugge.Ik heb bij die jongen een Van Buyten vibe dus nu is eigenlijk de ideale moment op die te zetten, naast een van die ervaren jongens.
DVB had ook zijn beste matchen met iemand naast hem die het spel kon lezen en hem wat kon sturen want als hij zelf de leider moest zijn verzoop hij elke keer. En ik heb dat gevoel bij Bornauw ook. Geen verwijt trouwens, niet iedereen heeft dezelfde capaciteiten en mits wat sturing kan die echt wel belangrijk zijn voor zijn team.
Maar Martinez kijkt idd niet naar vorm en heeft mss nog niet eens gehoord van Bornauw. Al heeft hij mss de sjans dat de 3e keeper in zijn team zit zodat Bobby toch al op zijn minst van de ploeg gehoord heeft.