Général Zantas
Well-known member
Zal ik blij zijn dat het morgen 12h is, dat we niet meer hoeven te speculeren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal ik blij zijn dat het morgen 12h is, dat we niet meer hoeven te speculeren.
Doku of De Ketelaere en Origi of Openda en dat zal het ongeveer zijn ja.Alé jong, toch plezant.
Mijn prono voor Roberto zijn selectie:
Courtois/Mignolet/Casteels
Denayer/Alderweireld/Vertonghen/Theate/Debast
Meunier/Castagne/T. Hazard/Carrasco
Lavia/Onana/Witsel/Tielemans/Dendoncker
Hazard/De Bruyne/Trossard/Doku/Vanaken/Mertens
Lukaku/Batshuayi/Openda
Alé jong, toch plezant.
Mijn prono voor Roberto zijn selectie:
Courtois/Mignolet/Casteels
Denayer/Alderweireld/Vertonghen/Theate/Debast
Meunier/Castagne/T. Hazard/Carrasco
Lavia/Onana/Witsel/Tielemans/Dendoncker
Hazard/De Bruyne/Trossard/Doku/Vanaken/Mertens
Lukaku/Batshuayi/Openda
Of Amuzu of VerschaerenDoku of De Ketelaere en Origi of Openda en dat zal het ongeveer zijn ja.

Nee je kan veel over Martinez zeggen maar als het op een laatste selectie neerkomt is hij vrij voorspelbaar.Of Amuzu of Verschaeren
Nee, de selectie van @Mr. Rager zal er niet ver af zijn.
Hij zal Mertens idd ook nog wel meenemen. Temeer omdat Saelemakers out is en CDK en Doku allebei twijfelgevallen zijn.
Of Eden Hazard he. Als CDK bij een Italiaanse topclub een paar invalbeurten krijgt en Eden Hazard zelfs gepasseerd wordt door Mariano, dan moet daar ook de logica gevolgd worden. Zelfs dat buiten beschouwing gelaten, heeft CDK een profiel dat je op elke aanvallende positie wel kan gebruiken (al dan niet in een vrijere rol). Ik vind hem zelfs een back-up optie voor de spitspositie, wanneer je met valse of wisselende spitsen werkt.Zou wel hilarisch zijn als hij CDK thuislaat wegens te weinig minuten en dan Doku oproept.
Ik vind het nu eigenlijk niet echt dezelfde profielen. Ik zou ze trouwens alletwee oproepen. CDK kan je als 3de spits ook inzetten (dus dan moet je niet met middelmaat als Openda of zo afkomen), en Doku is eentje die met zijn snelheid en dribbels iets kan brengen.Zou wel hilarisch zijn als hij CDK thuislaat wegens te weinig minuten en dan Doku oproept.

De voorbije weken was hij geblesseerd, maar hij viel vorige speeldag opnieuw in (in de eerste helft al door een blessure).Ik zie hier vaak Lavia terugkomen. Heeft die zich al zo goed ontwikkeld de voorbije weken of wat?
Dat het een talentje is, is duidelijk, maar die jongen is 18 en speelt nog maar sinds dit seizoen niet meer bij een jeugdploeg![]()
Niemand. Zijn standaardlijst van 23(26) altijd.Wie waren dat in de vorige selecties voor een tornooi van Martinez?
DE 26-KOPPIGE EK-SELECTIE:
Doelmannen: Thibaut Courtois (Real Madrid), Simon Mignolet (Club Brugge), Matz Sels (Straatsburg)
Verdedigers: Dedryck Boyata (Hertha BSC), Jason Denayer (Olympique Lyon), Jan Vertonghen (Benfica), Toby Alderweireld (Tottenham), Thomas Vermaelen (Vissel Kobe)
Middenvelders: Axel Witsel (Borussia Dortmund), Youri Tielemans (Leicester City), Leander Dendoncker (Wolverhampton), Kevin De Bruyne (Manchester City), Hans Vanaken (Club Brugge), Dennis Praet (Leicester City)
Vleugelspelers: Thomas Meunier (Borussia Dortmund), Yannick Carrasco (Atlético Madrid), Thorgan Hazard (Borussia Dortmund), Timothy Castagne (Leicester City), Nacer Chadli (Istanbul Basaksehir)
Aanvallers: Eden Hazard (Real Madrid), Romelu Lukaku (Inter), Michy Batshuayi (Crystal Palace), Christian Benteke (Crystal Palace), Dries Mertens (Napoli), Jérémy Doku (Rennes), Leandro Trossard (Brighton).
De rugnummers van de Rode Duivels op het WK 2018 in Rusland:
1. Thibaut Courtois
2. Toby Alderweireld
3. Thomas Vermaelen
4. Vincent Kompany
5. Jan Vertonghen
6. Axel Witsel
7. Kevin De Bruyne
8. Marouane Fellaini
9. Romelu Lukaku
10. Eden Hazard
11. Yannick Carrasco
12. Simon Mignolet
13. Koen Casteels
14. Dries Mertens
15. Thomas Meunier
16. Thorgan Hazard
17. Youri Tielemans
18. Adnan Januzaj
19. Mousa Dembélé
20. Dedryck Boyata
21. Michy Batshuayi
22. Nacer Chadli
23. Leander Dendoncker
Doelmannen: Courtois (1), Mignolet (12), Gillet (13).
Verdedigers: Alderweireld (2), Vermaelen (3), Vertonghen (5), Denayer (15), Meunier (16), Kabasele (18), Lukaku (21), Ciman (23).
Middenvelders: Nainggolan (4), Witsel (6), Fellaini (8), Dembélé (19).
Aanvallers: De Bruyne (7), Lukaku (9), Hazard (10), Carrasco (11), Mertens (14), Origi (17), Benteke (20), Batshuayi (22).
Ik zie hier vaak Lavia terugkomen. Heeft die zich al zo goed ontwikkeld de voorbije weken of wat?
Dat het een talentje is, is duidelijk, maar die jongen is 18 en speelt nog maar sinds dit seizoen niet meer bij een jeugdploeg![]()

Overigens in 2016 ook geen wit konijn. Tenzij Kabasele.
Code:Doelmannen: Courtois (1), Mignolet (12), Gillet (13). Verdedigers: Alderweireld (2), Vermaelen (3), Vertonghen (5), Denayer (15), Meunier (16), Kabasele (18), Lukaku (21), Ciman (23). Middenvelders: Nainggolan (4), Witsel (6), Fellaini (8), Dembélé (19). Aanvallers: De Bruyne (7), Lukaku (9), Hazard (10), Carrasco (11), Mertens (14), Origi (17), Benteke (20), Batshuayi (22).
Enkel in 2014 dus Origi.
Kabasele is wel volledig uit beeld, ook al doet/deed hij het niet slecht bij Watford.

Waarom niet eigenlijk. Ik schat de Championship hoger in dan de Super Lig om nu at random een andere competitie te noemen.Als je in de Championship naar spelers moet gaan zoeken moet je op dit moment kijken in de richting van Zaroury en Benson![]()