Is een fout, er staan maar 25 namen op hun blad.![]()
Geen plaats voor Dries Mertens: de verrassende Belgische WK-selectie van Extra Time | Sporza
Zou het kunnen dat de Rode Duivels zonder supersub Dries Mertens naar het WK trekken? Volgens de kenners van Extra Time wel. Zowel Gert Verheyen als Franky Van der Elst zet de 35-jarige aanvaller naast hun selectie. Ontdek de 26 namen van onze analisten.sporza.be
Huh? Hebben die nu allebei Witsel thuisgelaten? Of zie ik nu scheel?![]()
Ik kom op deze selectie uit, mits iedereen ook effectief fit geraakt:
Eigenlijk zou ik een aanvaller of middenvelder thuis durven laten en Maxim De Cuyper willen meenemen, maar die stond niet tussen de opties.
Ideale opstelling zou dan zijn: Courtois - Castagne, Theate, Faes, Meunier - Onana, De Bruyne, Tielemans (of Lavia/Dendoncker) - Trossard, Lukaku, Saelemaekers. Ik zie ook wel nog iets in een middenveld van Onana, Tielemans, Lavia en dan De Bruyne zoals vanouds rechtsvoor.
Witsel, Alderweireld, Vertonghen en Hazard op de bank. Mertens in zijn zetel thuis.
En als we toch écht, écht met drie vanachter moeten spelen, dan zoals ik eerder al postte: Courtois - Theate, Witsel, Faes - Carrasco, Onana, De Bruyne, Tielemans (of Lavia/Dendoncker), Castagne - Trossard, Lukaku (indien fit).