Het is erg om te zeggen, maar het beste wat hen (zowel de ploeg als Hazard zelf) kan overkomen, is dat Hazard in de komende dagen geblesseerd uitvalt. Hij gaat geen goede prestaties neerzetten, daar vrezen we allemaal voor. Gaat vooral Martinez veel kritiek kosten natuurlijk, maar ook de supporters hun beeld van Hazard gaat er niet op verbeteren. Dat lijkt mij gewoon een afscheid in mineur te gaan worden.
Ik snap ergens wel dat hij hem nog gaat meenemen, maar een basisplaats geven is compleet ridicuul. In de groepsfase kom je daar misschien nog mee weg (alhoewel), maar in de rondes daarna loopt dat verkeerd af (als we dus al zover geraken).
Idem met een Mertens eigenlijk. Zijn tijd is geweest, vrees ik. Al zal hij wel geen basisspeler meer zijn.
Ik snap ergens wel dat hij hem nog gaat meenemen, maar een basisplaats geven is compleet ridicuul. In de groepsfase kom je daar misschien nog mee weg (alhoewel), maar in de rondes daarna loopt dat verkeerd af (als we dus al zover geraken).
Idem met een Mertens eigenlijk. Zijn tijd is geweest, vrees ik. Al zal hij wel geen basisspeler meer zijn.

Als die mee mag doen op het WK, dan denk ik dat ik echt niet ga kijken...