Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dan vraagt Toby Alderweireld in Welcome to the AA zich af waarom we niet wat meer met z'n allen achter de Rode Duivels staan... this is why Toby!!Goeiemorgen, ik wil jullie verblijden met deze krantenkop.
![]()
Om eerlijk te zijn is dat toch ook een logisch antwoord? Ook al zien we hem graag vertrekken, het heeft geen enkele meerwaarde om dit nu te gaan roepen als Martinez zijnde. Uiteraard hoop ik mee dat het wel gedaan is na het WK.Goeiemorgen, ik wil jullie verblijden met deze krantenkop.
![]()
Bobby vind dat niet nodig, hij heeft Batshuayi al in zijn kernKunnen we jutgla niet efkes naturaliseren?
nochtans allemaal landen die al eens (of meerdere keren) het EK hebben gespeeld.
en om maar iets te zeggen: dan speelt Haaland het EK.
Hazard nog nen hamburger na de match en het is helemaal “rond”.Oostenrijk.
Daartegen een 4-4 spelen en finaal eruit gaan en de cirkel is rond voor deze generatie.
Voor een EK ben je België zijnde tegenwoordig wel bijna altijd bij de top-2/3 in eender welke poule. Ideaal moment om door te selecteren en wat te bouwen aan een nieuwe ploeg, tegen dit soort ploegen.En weer kunnen we niet klagen over onze loting. Als je de groep Italië, Engeland en Oekraïne ziet of Nederland + Frankrijk.
Oostenrijk, Zweden, Azerbeidzjan en Estland it is. Als je daar niet bij de eerste twee geraakt kan je best thuis blijven.
En weer kunnen we niet klagen over onze loting. Als je de groep Italië, Engeland en Oekraïne ziet of Nederland + Frankrijk.
Oostenrijk, Zweden, Azerbeidzjan en Estland it is. Als je daar niet bij de eerste twee geraakt kan je best thuis blijven.
Voor een EK ben je België zijnde tegenwoordig wel bijna altijd bij de top-2/3 in eender welke poule. Ideaal moment om door te selecteren en wat te bouwen aan een nieuwe ploeg, tegen dit soort ploegen.
Als je 1x wint van Zweden en Oostenrijk en het in de kleine matchen niet te vaak uithangt is die kwalificatie al zo goed als een feit.