De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik de enige die het wel interessant vindt dat het WK eens in de winter gespeeld wordt na al die edities in de zomer?
Ik ben benieuwd naar die sfeer, met gluhweintje in de hand ergens in een gezellig bruin café in Brussel.

En het breekt de saaie winter ook wat.
Los van de omstandigheden toch ook eens benieuwd naar.
 
Uruguay , Japan , Canada

Uruguay omdat we het niet te makkelijk moeten maken.
Japan omdat dit een voetballend team is waar we fysiek overgewicht hebben.
Canada omdat dit eens iets anders is, een team dat wel eens kan uitblinken.

Als Belgen moeten we nu niet meer hopen op gunstige lotingen, ik zou bijvoorbeeld Uruguay ook wel willen wisselen met Duitsland. We hebben genoeg makkelijke lotingen gehad, voor een finale zie ik ons terug tekort schieten dus we kunnen dan maar beter wat leuke wedstrijden zien.
Ik zie ons wel als zo een land dat mogelijks compleet wordt kapotgespeeld door een linkse winger op een missie (Davies) die passes en voorzetten lobt naar een gevaarlijke spits (David). :unsure:

Ik hoop eigenlijk vooral dat er minder druk op de ketel zit deze keer en dat de ploeg kan groeien doorheen het tornooi. Beetje surfen op een golf van jeugdig enthousiasme en groeiend vertrouwen.
 
Ik zie ons wel als zo een land dat mogelijks compleet wordt kapotgespeeld door een linkse winger op een missie (Davies) die passes en voorzetten lobt naar een gevaarlijke spits (David). :unsure:

Ik hoop eigenlijk vooral dat er minder druk op de ketel zit deze keer en dat de ploeg kan groeien doorheen het tornooi. Beetje surfen op een golf van jeugdig enthousiasme en groeiend vertrouwen.
Zeker weten, net zoals Uruguay ons kan verslaan met al hun ervaring en verbetenheid.

Maar het moet gedaan zijn met die makkelijke lotingen op eindrondes, uiteindelijk worden we dan toch gepakt in de play offs. Misschien ging het altijd wat té makkelijk tijdens de groepsfases in het verleden. Als we eruit gaan tegen een goed voetballende ploeg kan ik daar beter mee leven.

We zitten nu ook niet meer in een favorietenrol waardoor ploegen anders tegen ons zullen beginnen spelen.
 
Ik word niet meteen warm van onze groep, maar bij de andere groepen toch leuke mixen. Enkel groep B kan mij eigenlijk gestolen worden.

Ik had toch liever Nederland/Duitsland, Senegal en een Z-Amerikaans land geloot, gezien ik ten zeerste betwijfel dat we de 8ste finale zullen overleven.
 
Als we de groepsfase overleven tegen Spanje of Duitsland en dan de ronde erop tegen Brazilie :eek:
Als we op dezelfde positie als Brazilië eindigen in de groep vermijden we ze. Als we beide groepswinnaar worden vermijden we Brazilië dus. Als wij 1ste en zij 2e eindigen of wij 2e en zij 1ste dan kunnen we ze wel tegenkomen in de QF. Maar goed, we gaan er wrs wel al tegen spanje of duitsland uitliggen in de 1/8 dus who cares :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan